Lauantai menee aina ihan harakoille......
Aamulla nukutaan pitkään, tänään heräsin 9.00.
Sitten kahvinlaittoa ja aamupalan syömistä. Tässä koneella istumista, ehkä laitan pyykkikoneen päälle ja sen loputtua ripustan kuivamaan. Suihkuun jossain välissä. Vaatteet ja meikki.
Kauppaanlähtö menee aina 12 tai jopa 13 asti, niinkuin tänään.
Sitten ruoanlaittoa ja syöminen. Ruoan jälkeen ei heti "viitsi/jaksa" mitään siivouksia yms, joten huilataan koneella tai tvn ääressä.
Menee näin johonkin 16 asti, sitten ei enää mitään suurta viitsi aloitella, kun on kohta jo ilta ja pimeää.
Ehkä olen vaan laiska tai tyhmä. Mutta mua inhottaa, että vapaapäivä menee melkein aina näin.
Kommentit (4)
Ei tulis mistään mitään jos tästä pitäis lähteä kauppaan. Makaronilaatikko muhii jo uunissa.
Yleensä minä käyn kaupassa perjantai iltana ja sillä aikaa mies imuroi. Sitten ollaan vapaat lähtee lauantai aamuna ulkoilemaan tai jäähallille luistelemaan muksun kanss.
Eikös tuo ole vapaapäivän tarkoitus?
Kokeilka joku lauantai jotain muuta. Sopikaa vaikka viikolla, että lähdette lauantaina vaeltamaan, luontopolulle, pururatalenkille, pyöräilemään, jotain tarpeellista hankintaa tekemään, kylään... Laitatte kellon soimaan aamulla, aamupala ja sitten heti liikkeelle. Tuollaisia kun välillä viettää, niin löhöily lauantait tuntuu ihanilta!
Minulla ei ole tuollaisiin oikein mahdollisutta, joten koitahan nauttia vaan. Latailet akkuja.
sanoisin, että sitä kutsutaan vapaapäiväksi. Joskus pitää saada työviikon jälkeen levätä. Ja onhan sulla vissiin vielä sunnuntai niihin hommiin käytettävissä.
kuin minun päiväni. Mutta meillä ainakin nautitaan just siitä ettei tarvitse tehdä mitään tai menna minnekään kellon mukaan. Onhan lauantai, ei tiistai tai keskiviikko. Relax! :D