Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei. Olen kännissä. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
06.10.2012 |

Vastaan niin kauan kuin pysyn hereillä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 miestä ja 2 naista ,vaikket sitä kysynykkään. Mut olen avoimella tuulel.a.

Vierailija
2/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset naiset ovat vain yhden miehen (aviomiehensä) makaamia. Muut ovat huoria.

Onko sinulla joku syy miksi olet antanut noin monen miehen ähkiä päälläsi, oletko portto eli maksullinen nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai veditkö kalsonkikännit? Mäkin olen kännissä, ollaan samiksia:)

Vierailija
4/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää mitä tarkalleen kysyit, mutta en ole saanut rahaa seksitstä, vaan oon ollut ihan ilamaiseksi suostuvainen. Elämä nyt vain meni niin. Jos mun olis pitänyt olla koko elämä vain sen ekan kanssa, niin seksit olis jääneet noin vuoteen 1995. Itse asiassa silloin kun Somi voitti MM-kultaa jäkiksessä niin me erottiin.

Oisko sun elämä helpompaa tai parempaa, jos joku nyt kännissä oleva nainen ei olis harrastanut seksiä enää sen jälkeen?

Vierailija
5/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE SÄ SIELLÄ JOSSAIN! Turussa ja jonkun kaverin kaverin luona. Kaikki muut sammui ja sillai. Tykkään silti olla humalassa, vaikka en mä kyllä yleensä yksin kotona juo.

Mä' kuuntelen Kerko Koskinen Kollektiibvia. Tykkään-.

Vierailija
6/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi elämä parempaa koko kansakunnalla jos suomalaiset naiset eivät olisi juoppoja huoria.

Naisilta pitäisi kieltää kokonaan alkoholin käyttö ja esiavillinen/avioliiton ulkopuiolinen seksi, koska siitä ei ole seurannut muuta kuin pahaa.

Vierailija
7/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai riittääkö että laittaa naiset ruotuun, niin miehillä ei ole mahdollisuuksia horottaa ianakaan naisten kanssa?

Toikin on yksi vaihtoehtp. Miten sä haluaisit, etät tätä valvottaisiin? Naapurikyttäys, ja kaikki naisten (ja myös miesten?) hairahdukset raportoidaan? Mikä olisi sopiva rangaistus? Entä pitäiskö tytöt pitää varmuuden vuoksi kotona kunnes joku mies tulee hakemaan pois?

Ihminenhän on heikko ja erehtyväinen, ja harva on täydellinen, että kyllä tässä paljon valvottavaa oliis.

Vierailija
8/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin perustaa siveyspoliisi Iranin malliin, joka valvoisi ja piiskalla pieksäisi kurittomia naisia.

Kyllä tytöt olisi hyvä pitää kotona ja järjestetyt avioliitot sitten täysi-ikäistyttyä. Neitsyinä avioon.

Naiset ovat niitä heikkoja ja erehtyväisiä, ei järkevät miehet eli oikeat ihmiset.

Vierailija
9/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset pidettäis kotonaa, miten naiset sitten sais tuntea ylemmyydentunnetta suhteessa toisiinsa, jos ne saisj nähdä vain oma perheensä jäseniä? Mikä naisille olis tän jutun juju? Vai oisko jujut vain miehille?

Onko sulle mitään väliä, sujuuko tän elämänsä pituudeksi toisiinsa sidotun parin seksi vai ei? Onko seksi vain lisääntymistä varten?

Entä jos jompikumpi kuolee kesken kaiken? Voiko sun mielestä avoitua uudelleen vai puolison mukana hautaan?

Vierailija
10/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen ylemmyydentunnetta? Ja miksi ihmeessä? Samanlaisia turhakkeita kaikki ihmiset ovat, mitä meitä on 7 miljardia? Eli tosi ainutlaatuisia tässä yksilöinä ollaan.

Jujut ovat tietenkin vain miehille, koska ilman miesten älyä ja osaamista koko ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon jo 100 000 vuotta sitten. Pitäähän sitä nyt jotain palkkiota saada oman sukupuolen ylivertaisuudesta tyhmänkin miehen.

Seksi on miehen nautintoa varten. Leski voi tietysti avioitua uudestaan, mutta tietysti naisen roviolle meno intialaisittain (leskenpoltto) on kaunis tapa.

Vierailija
11/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks mulla oli tälalsia kännikeskusteluja nuorena. Toivotan onnea sulle maailmanvalloitukseen, jotta saat sellaisen maailman kuiin haluat. Mä haluaisin itselleni toisenlaisen.

Saa nähdä miten käy.

Olisko muita kysymyksiä? En löytänyt täältä lsää viinaa, joten alamäkeä olen menossam ä-.

Vierailija
12/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen järjetön paska mitä täällä jauhetaan ja jeesustellaan? aika hintsusti oot pillua jakanut jos minulta kysytään.

Vierailija
13/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Vierailija
14/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,mutta itepä alotin. Ja mitä tollaseen alotukseen voi odottaa?

Jos määritellään yksi pillunjako niin, että pillua on koskettanut jokin muu kuin itse, ja kosketussessioiden välissä on vähintään tunti epäjakoa, niin mikä seuraavista vaihtoehdoista on susta eniten pillunjakamista 18 vuoden aikana?

a) Jakaa yhdelle ja samalle tyypille n. 4500 kertaa.

b) Jakaa 23 eri tyypille kullekin keskimäärin 196 kertaa eli yhteensä n. 4500 kertaa.

c) Jakaa n. 450 eri tyypille kullekin keskimäärin 10 kertaa eli yhteensä n. 4500 kertaa.

Vierailija
15/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjää sillä on ollut? 10 kertaa eri miesten toimesta käytetty pillu on väljempi kuin 10000 kertaa saman miehen käyttämä. Lisäksi vanha sperma muhii, jos naisella ollut useampi käyttäjä. Vain yhden miehen käyttö ei aiheuta muhimista, niin kauan kuin pillunjako hänelle jatkuu.

Vierailija
16/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin sanottiin, että ei se käytössä kulu. Ei siinä tosin määritetty, että kuka tai ketkä käyttää.

No, vielä oon hengissä eikä oo sisuskalut ainakaan sitä kautta tippuneet.

Tietysti ois hienoa löytää joku, jonka kanssa viettää loppuelämä ja lopettaa paikkojen laajennus, mut käytäntö on osoittanut, että se ei ole ihan niin helppoa.

En tiä onko sulla ollu sellasta onnea, että oot saanut mitä oot elämässä halunnut, mutta toivottavasti oot. Mulla on sellainen käsitys, että silloin kun ihmisellä menee kivasti, sillä on varaa olla muillekin kiva. Enkä tarkoita nyt rahaa vaan ihan vaan yleistä kiltteyttä, reiluutta ja empatiaa muita kohtaan.

Vierailija
17/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Hanna ja lapset.

Vierailija
18/18 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se pillu kuluu sitä enemmän mitä harvemmalle ja harvemmin sitä pistää jakoon. koska sitä enemmän vitutusta sitä saa aikaan. aika teoreettisia jakaumia tuossa, kaikki aikalailla vakiota. joku 4000 kertaa joka kerta eri äijä olis ehkä vähä kuluttavampaa noin henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi