Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen ollut 2v vuotta liki 7-kymppisen rakastajatar
Kommentit (4)
Emme tee lapsia, mutta täytyy silti varoa raskaaksi tuloa. Seisoo, mutta vaatii aikaa eikä kestä kovin kauhean pitkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli aika vinhaa käydä läpi valokuvia rakastajattaresta... Tietty ne piilotettiin anopilta, ei haluttu aiheuttaa turhaa surua. Voiskohan ne laittaa nettiin?
Ei tällaista tarvitse huudella missään, mutta henkinen rakastuminen on kova juttu, vaikka ikäeroa olisi 30 vuotta.
Alue: Aihe vapaa
Seisooko? Suunnittelettko lasten hankkimista?