Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä? Tyttäreni seurustelee 30 vuotiaan miehen kanssa.

Vierailija
05.10.2012 |

23 vuotias tyttäreni seurustelee 30 vuotiaan miehen kanssa. Yritin saada hänet tajuamaan, että 30 vuotias mies ei halua parikymppisestä tyttösestä muuta kuin seksiä ja jonkun, jota on helppo käskyttää ja hallita. Sanoin myös, että tuollaiset suhteet eivät kestä. Mutta tyttö vain suuttui. Neuvokaa, mitä ihmettä mun pitäisi tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän sun ole jo aika hänen elää omaa elämäänsä. Joo, ehkä tehdä virheitäkin, mutta ne virheet ovat osa elämää.

Vierailija
2/9 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön, se menee vaan nopeammin sen miehen kainaloon.

Sun pitää vaan olla sille tukena, ja antaa sen itse huomata että homma ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta! Ja molemmat ihan aikuisia ihmisiä. Et voi etkä saakaan tehdä mitään. Tuommoisella ikäerollahan on vaikka kuinka paljon pariskuntia. Eikä 23-vuotias ole enää mikään pikkutyttö.

Vierailija
4/9 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan toivoisi että saisi vanheta tyttäresi kanssa ja keinahdella sit kiikkustuolissa vanhoilla päivillä vierekkäin ...

Kyllä se seksi on nuorenkin jannun mielessä...

Vanhempi heppu saattaa vaikka jo oikeasti haluta myös sitä parisuhdetta.. on ehtinyt bailata. Mutta onko tyttäresi liian seurustelemaan vakavasti

Vierailija
5/9 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotias tyttäreni seurustelee 30 vuotiaan miehen kanssa. Yritin saada hänet tajuamaan, että 30 vuotias mies ei halua parikymppisestä tyttösestä muuta kuin seksiä ja jonkun, jota on helppo käskyttää ja hallita. Sanoin myös, että tuollaiset suhteet eivät kestä. Mutta tyttö vain suuttui. Neuvokaa, mitä ihmettä mun pitäisi tehdä?

Ei pidä paikkansa tuo väite, että 30v mies ei halua muuta kuin seksiä ja jonkun jota hallita. Ei ainakaan kaikki 30v miehet.

Tapasin oman mieheni 23 vuotiaana, mies oli tuollon 33v. Nyt ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja kyllä se olen minä, joka käskyttää ja kertoo missä kaappi seisoo.

Anna tytön olla ja seurustella.

Vierailija
6/9 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika törkeetä lähtee yleistämään! Ja mistäköhän sä voit tietää että millanen suhde niillä on? Mitäpä jos tää ko mies oikeesti rakastaa tyttöäsi ja ootko edes yrittäny tutustuu tähän mieheen? Jos et niin kannattais varmaan tehä se ennen kuin tuomitset. Sun likkas on tosiaan aikuinen jote laitappa sitä mamma vaihdetta pienemmälle ja käyttäydy itekki kuin aikuinen

Vierailija
7/9 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä olisit hänestä?

Vierailija
8/9 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin nelikymppinen tyttareni meni naimisiin ilman lupaani. Eika aio tehda edes lapsia! Mies on saman ikainen ja minakin kysyin likaltani, etta mita se kuvittelee tuon ikaisen miehen hanesta haluavan. Pillua se haluaa, sanon mina!

Vierailija
9/9 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lukenut vastaavia viimeisen pari kk:n aikana ainakin viisi kpl. Sama ihminen aina kyseessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi