Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oululaiset perussuomalaiset, kysymyksiä teille

Vierailija
05.10.2012 |

Jos sattuisitte saamaan Oulussa vaalivoiton niin miten muuttaisitte vaikkapa meidän perheemme elämää? Itse olen suomalainen, mutta ateisti ja mieheni on maahanmuuttaja. Kaksi lasta, toinen koululainen ja toinen kohta tarhaan menossa. Miten vaikutaisitte asumiseemme, koulunkäyntiin, päivähoitopaikkaan yms.? En uskalla mennä livenä kyselemään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku suoraan kysyy niin ei ainakaan vastata...

Vierailija
2/5 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes EI muuta asiaa mihinkään suuntaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin IRL olen kuullut ettei meillä ole oikeutta omistusasuntoon niin kauan kuin on asunnottomia suomalaisia...

Vierailija
4/5 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin IRL olen kuullut ettei meillä ole oikeutta omistusasuntoon niin kauan kuin on asunnottomia suomalaisia...

Ei tasan varmasti ole tultu sanomaan, ettei OMISTUSASUNTOON ole oikeutta :D

Sitten olisin voinut uskoa, jos asuisitte hyvässä vuokrakämpässä. Mutta että omistusasunto -.-

Kuinkahan monta kertaa teillekin pitää vääntää, ettei persut ole rasisteja! Eriasia jotkut YKSITTÄISET tapaukset.

Ottaisitte asioista selvää, ennen kuin tulette tällaista selittämään.

Saanen myös kysyä, että MIKSI ette kysy näitä asioita suoraan persujen kansanedustajilta?

Niin, koska ette jaksa naputella sinne asti viestiä, vaan pitää saada vääntää typeriä provoja av-palstalle :D :D

Vierailija
5/5 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...persut myös Oulun valtuustossa pitäisivät sinun ja perheesi puolta vastustamalla kaikkea, änkyröimällä kaikkea ja kaikkia vastaan ja murjomalla suuria viisauksiaan siitä, miten meidän rahat annetaan homoille ja kreikkalaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän