Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla kylmälle herkät korvat?

Vierailija
04.10.2012 |

Mulla on koko aikuisiän ollut semmoinen ongelma, että ulkoillessa kaula ja korvien ympäristö kylmenee, varsinkin tuulella. Seuraksena on hillitön korva- ja päänsärky jonka hellittämiseen voi mennä puolesta tunnista tuntiin. Koitan käyttää siihen lenkkeillessä kankaista hiuspantaa, mutta senkin kanssa tulee otsalle hiki ja toisaalta niska hikoilee ja jäätyy. Niksejä? Muita samasta kärsiviä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en käytä pipoa korvien suojana.

Vierailija
2/5 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut ihan mielettömän arat korvat. Aina pipoa pidän jos on vähänkään kylmämpi sää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeä suojata myös kaula tai saan päänsärkyä. En ole kokenut sitä ongelmaksi; käytän ohutta kauluria, joka ei hiosta mutta suojaa, ja minulla on erilaisia pipoja; esimerkiksi windstopper-kalvolla suojattu kevyt pipo on tosi kiva, ei hiosta mutta suojaa juuri korvat ja otsan.

Vierailija
4/5 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeä suojata myös kaula tai saan päänsärkyä. En ole kokenut sitä ongelmaksi; käytän ohutta kauluria, joka ei hiosta mutta suojaa, ja minulla on erilaisia pipoja; esimerkiksi windstopper-kalvolla suojattu kevyt pipo on tosi kiva, ei hiosta mutta suojaa juuri korvat ja otsan.

Mutta mun korviin alkaa sattua jo ku asteita on vaikkapa 15, mutta tuulee. En mä nyt kaupungissa juostessa viitsisi tommosella ilmalla pitää pipoa. Muutenkin hikoilen tosi paljon ohimoilta ja niskasta, muualta en sitten oikein ollenkaan. Hankalaa.

Vierailija
5/5 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nostaisi sen verran ylös, että korvat suojaa.

Tai sitten sellaset korvaläpät jos huivi lämmittää liikaa niskaa.