Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit tilanteessani?

Vierailija
04.10.2012 |

Pomo suosii toisia työntekiöitä. Itse olen yksi niitä joita ei suosita. En esim. ikinä saa ylityövapaata kun sitä tarvitsen (pyydän ehkä kerran vuodessa yhden päivän). Silloin se tulisi todella tarpeeseen. Milloin mitäkin syitä, ei ole tarpeeksi henkilökuntaa paikalle (samassa tilanteessa muille myönnetään), koulutuspäivää en voi vaihtaa/siirtää (muut voi). Esimerkkejä on vaikka kuinka.

Minä joustan, autan, teen ylimääräistä työtä, olen tunnollinen, aina ajoissa paikalla ym.

Tänään taas ei myönnetty ylityövapaata huomiselle. Menen huomenna myöhemmin töihin koska on yksi asia hoidettavana aamulla ja joudun taas ensi viikolla lähtemään aiemmin ja vaihtamaan vuoroa jotta voi toisen asian hoitaa. Olin jo sopinut aikaa tälle toiselle asialle, mutta jouduin perumaan sen.

Esimerkkejä löytyy vaikka miten. Koen, että olen silmätikkuna. Koen kaiken tämän silkkana vittuiluna ja kiusaamisena.

Mitä tekisit tilanteessani?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki todisteet ja mene sitten esittämään asiasi pomolle. Jos asia ei etene, tee valitus korkeammalle taholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla