Kuinka paljon sinulla on vaatteita?
Oletko vaatefriikki? Millaisia vaatteita käytät? Onko sinulla mielestäsi sopivasti, liian paljon vai liian vähän vaatteita? Mikä on nyt hankitalistan kärjessä?
Kommentit (25)
Tällä hetkellä löytyy farkkuja 5kpl joista kehtaan töissä käyttää 3kpl. Muita housuja 2 kpl. pitkähihaisia paitoja pari joita en kehtais käyttää, mutta pakko kun ei muuta ole. T-paitoja/toppeja 5 kpl joita suurin osa makkarankuoria, mutta edellä mainusta syystä pakko käyyttää. Kolme neuletakkia. Sukkia varrellisia 5paria ja varrettomia saman verran. Alushousuja 10 kpl. Rintsikoita 2 kpl ja molemmat liian pieniä, eikä ole varaa ostaa uusia. Kenkiä 10 paria joista 3 paria talvikenkiä. Yhdet kulahtaneet saappaat. Talvitakkeja 1 untuvatakki. Vk-takkeja 3 kpl.
Haluaisin löytää kivoja istuvia vaatteita, mutta ei ole rahaa osta sellaisia. Halvemmalla en löydä kivoja/minua miellyttäviä vaatteita.
Olis ihan pakko ostaa talvitakki, talvikengät, paitoja. Taitaa kuitenkin jäädä haaveeksi.
t. köyhä sotanorsu 178cm/82kg
Siksi minulla ei ole kauhean paljon vaatteita. Nykyään niitä on entistä helpompi löytää netin kautta, joten olen viime vuosina ostanut aika paljon.
Jos lasketaan vain sopivan kokoiset ja muutenkin käyttökelpoiset, minulla on:
- 4 farkut (niistä 2 siniset), 2 samettihousut, 3 suorat housut, parit rennommat housut ja urheiluhousuja.
- 2 villaneulemekkoa, 2 muuta trikoomekkoa, 1 villakangasmekko, pikkumusta, 3 silkkimekkoa, 2 pellavamekkoa.
- ehkä 10 puolihametta, joista 2 villaa, 2 pellavaa, 2 nahkaa
- 60 cm:n tangollinen täynnä paitapuseroita ja muita kangaspuseroita
- 60 cm:n levyinen, syvä elfa-korillinen täynnä lyhythihaisia t-paitoja, matalat korilliset toppeja ja pitkähihaisia t-paitoja
- ehkä 8 bleiseriä
- noin 5 kesätakkia, 4 talvitakkia
- 6-7 kasmirneuletta, 5 merinoneuletta, 4 paksua takkityyppistä neuletta ja muutama muu neule
- valikoima hautajaisvaatteita (ainoat mustat)
Ostoslistalla juuri nyt:
- tummansiniset samettihousut
- parkatyylinen, hupullinen villakangastakki
- silmmaava toppi
- kahdet talvikengät: kävelyyn ja hameen kanssa.
Eikö tämä ole jo liioittelua?