Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net En halua tehomyyjäksi. Jos teen uuden tunnuksen, voiko ne pakottaa käyttämään vanhaa?

Vierailija
04.10.2012 |

Niin eli en halua tehomyyjäksi, niin jos teen uuden tunnuksen, voiko ne sulkea sen ja pakottaa käyttämään vanhaa? Mistä ne tietää että on sama tyyppi?

Tietenkin varmaan jos tunnistautuu, niin silloin tietää että on sama nimi, mutta entä muuten?

Mulla saa tulla vielä 20kauppaa, ja n. 30 kohdetta auki... ei ne kaikki kumminkaan mene, niin voisin ne "siirtää" uudelle tunnukselle.

Ajattelin tehdä myös oman sähköpostiosoitteen uudelle tunnukselle

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

systeemit tuntuu muuttuvan koko ajan.

Mäkin alkuun ajattelin, että en halua tehomyyjäksi, mutta sitten komissiomaksun prosentti nousi ja tuli muitakin "kalliita" uudistuksia.

Totesin, että parempi antaa periksi jos jotain aikoo myydä.

Yllätti tosiaan, kun sain tiedotteen, että tehomyyjänä pysyy 50 kaupalla vuodessa. Olin itse siinä uskossa, että raja olisi edelleen 100.

Vierailija
22/34 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä ilmoitan aina huutikselle, jos kaupat tehtyäni viestissä sanotaan, että myyjä on Sanna Virtanen ja sitten saan postia Lotta Markkaselta, joka sanoo, että maksu hänelle, kiitos. Eli on tehnyt tunnarit feikkinimellä.

Ne osaa kyllä tsekata siellä ihan nimellä, onko samalla monet tunnarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sähköpostiosoitetta ei hyväksy toiselle tunnukselle. Mutta voithan käsittääkseni itsekin sulkea tunnuksen ja ehkä sen jälkeen voit avata uuden?

Itsekin kamppailen etten joutuisi tehomyyjäksi. Meillä myydään jokaisen perheenjäsen nimellä olevalla tunnuksella tasaisesti tuotteita ja sitten se tunnus joka lähestyy tehomyjää, niin sinne ei enää lisätä uusia kohteita, niin saadaan taas myynnit tippumaan. Aika moista temppuilua tämä kuitenkin kun lastenvaatteet on niin nappulakauppaa jos niitä yksittäin myy.

Vierailija
24/34 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ostajat ihmettele ku eri nimellä myynnissä tavarat?

Ja miksi ilmoitat ylläpidolle jos on toisella nimellä? Itse olen ainakin luotettava myyjä, enkä ihmettele jos ostajana on vaikka tunnusten omistajan puoliso

Vierailija
25/34 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tehomyyjärajaa laskettiin, sillä 50 tuotetta tule täyteen tosi nopeasti tavallisella komerontyhjennysmyynnillä.Provisio ok YRITYKSILLE, mutta ei mielestäni tavalliselle omia käytettyjä vaatteitaan myyvälle.Itselle tuli "raja" vastaan, kun huutonet ilmoitti juuri laskevansa tehomyyjän rajan 50 tuotteeseen.Äänestän jaloillani, en enää käytä huutonettia, sillä en ole yrittäjä.Onneksi muitakin palveluita löytyy ja takuulla tämän jälkeen tulee huutonetille hyviä kilpailijoita!Ärsyttää, että nyt kohdellaan samalla tavalla oikeita, todella paljon myyviä yrittäjiä ja tavallisia yksityismyyjiä.Ei käy:)

Vierailija
26/34 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein saman tempauksen. Myyn vuodessa 50-70 tuotetta, jotka tulevat elokuvien myynnistä pois hyllyistä/varaston tyhjennyksestä. Ei ole oikein että peruspulliaiselta viedään ne viimeisetkin roposet kädestä...

www.nettihuuto.com

Vierailija
27/34 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi ebay:ssä maksaa 9% provikkaa ja jokainen ilmoitus maksaa myös. Tämän jälkeen paypal-siirroista menee myös rahaa noin 7% kun siirtää omalle tililleen.. Käytännössä ebay.comin provisiot on lähes 20%, eli Huutonetin provikat on todella pieniä!

Vierailija
28/34 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.net on siis täysin ilmainen, jos myy alle 50 tuotetta vuodessa. Ja "Tehomyyjillekin" komissio 4,9%. Ei kyllä kuulosta minusta pahalta.

Ei kai palvelu voi täysin ilmainen olla ja prosenttipohjainen provisio on kaikin puolin kätevä. Myyntihinnasta jää kuitenkin aina 95% itselle, joten asiakashan sen lopulta maksaa. Loppuhintahan on aika lailla tuurista kiinni, eli voit saada samasta takista 8 euroa tai 22 euroa. Mille viikkokirppikselle saa viedä alle 50 tuotetta ilmaiseksi?

eBay:n provisio on muuten 9% kaikilta.

Vierailija
29/34 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että huutiksella on joku velvollisuus tarjota sulle ilmaista palvelua?

Itse tein saman tempauksen. Myyn vuodessa 50-70 tuotetta, jotka tulevat elokuvien myynnistä pois hyllyistä/varaston tyhjennyksestä. Ei ole oikein että peruspulliaiselta viedään ne viimeisetkin roposet kädestä...

www.nettihuuto.com

Vierailija
30/34 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspulliaiselta ei vielä viimeisiä roposia kädestä, jos kauppasummasta menee 5% huuto.netille. Sinulle jää kuitenkin 95% roposista tai setelitukusta (no, siitä enemmän, kun max. komissio on 9,90e)

Kerro minulle, miten huuto.net rahoittaa toimintansa, jos käyttäjät eivät siitä maksa?

Vierailija
31/34 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen samaa mieltä, että sivujen ylläpito ei ole mitään hyväntekeväisyyttä ja pieni myyntipalkkio on toki paikallaan, mutta:

a) Tehomyyjien maksamat palkkiot eivät ole todellakaan kovin pientä provikkaa, vaikka prosentteina siltä ensi silmäyksellä vaikuttaisivatkin.

b) Koko systeemi on aika epäreilu - miksei pienempää provikkaa voisi ottaa tasapäisesti kaikilta? Ja "tehomyyjän" käsite on muutenkin vähän outo - miksei yksinkertaisesti erotella toisistaan yritysmyyjät ja tavalliset myyjät? Rahamääräisesti raja olisi järkevämpi; tuo 50 kohteen raja on aika naurettava, varsinkin jos myy kirppismäiseen tyyliin halpaa pikkutavaraa.

[/quote]

a) minä myyn omalla, vaimon ja kahden veljeni nimellä. Jos tekee rehellistä kauppaa niin kai sitä voi myydä karerin nimellä.

b) aina on mahdollisuus perustaa oma kauppapaikka.

Vierailija
32/34 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että huutiksella on joku velvollisuus tarjota sulle ilmaista palvelua?

www.nettihuuto.com

Olen muutaman kerran pettynyt nettihuuto.com  ,   huutonetissäkin ostan vain tunnistautuneilta.

Vierailija
33/34 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoa: Ilmaiseksi ei saa hyvää. Kaikki maksaa.

Vierailija
34/34 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oisko kellään kokemusta uuden tunuksen tekemisestä ja siihen liittyvästä valvonnasta?

Huutoa en ole käyttänyt vuosiin mutta jossain vaiheessa oli useampi tunnus jostain syystä. Jossain vaiheessa huomasin että yksi Genelec kaiuttimia kauppaava nosti toisella tunnuksella hintaa tai ainakin siltä näytti kun samalta seudulta tulivat huudot. Jotkut varmaan menivät halpaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi