Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyellä naisella alemmuuskompleksi?

Vierailija
04.10.2012 |

Olen lyhyt, n.154 cm ja vaikka olinkin hoikka, niin alemmuuskompleksi oli aina nuorena.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että lähes kaikilla ihmisillä on nuorena jonkulaista kompleksia. On just liian iso nenä, perse tai vaikkapa pää, niinkuin omalla ystävälläni on nuorena iso pää kompleksi :).

Itse olen 153,5 cm ja nyt aikuisena en koe lyhyttäni ongelmaksi ollenkaan :D. Lähinnä huvittaa, kun työkaveri on melkein 2 metrinen...

Vierailija
2/4 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs nuori sellainen on, jolla ei alemmuuskompleksia olisi, sehän kuuluu ihan normaaliin itsetunnon kehitykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta yhteistä (siis lyhyillä naisilla) kuin sen, että kaikki ovat ihan tohkeissaan jos oma tytär vaikuttaa pitkältä lapsena. ja ollaan heti mallia povaamassa :)

Vierailija
4/4 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole huomannut noin samanmittaisissa ystävissäni kuin itsessänikään alemmuuskompleksia pituudesta. Kaikilla on ongelmansa, mutta ei pituuteen liittyviä.

Olen ammatisseissani opastanut, ohjannut niin pomoa kuin palkollista, kuusikymppistä kirkkoherraa ja laumaa 15- vuotiaita poikia. Enkä ole koskaan ajatellut, että pituuteni olisi ollut tälle este ati alemmuuskompleksin paikka.

Tunnistan itsessäni kyll sen pirullisen puolen, kun kävelen ballerinoissa kolmen yli 20 cm pidemmän työkaverini kanssa ja heillä tulee suuruudestaan kuulemma norsumainen olo.

Tyttäreni on 5 cm minua pidempi ja pituus on ok, mutta ongelma olisi ollut pojalleni, jos olisi saanut minun kasvugeenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi