Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
SuperMarjoko
04.10.2012 |
saunoo ja suihkttelee exänsä kanssa ja koko perhe on tyytyväinen.
Ihan ok mutta tarviiko tota ruotia julksisudessa?
Marjon lapset (ehkä myöhemmin, teininä) voivat kokea ikävän tuon asian ja keskustelut joita tuo aihettaa.
Kommentit (2)
Mies ei ole moksiskaan kun saunon Andyn kanssa kahdestaa - just :-D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ainakin saa tolla tempulla herätettyä keskustelua ja turhanpäiväinen ohjelma saa katsojia.