Asiaa pettämisestä..
Mua ottaa aivan suunnattomasti aivoon että 3 ystävääni jotka ovat eronneet pettämisen seurauksena, yksi omasta tahdostaan kaksi miehen tahdosta, vihjailevat mulle koko ajan että varo vaan ettei sun miehellä oo toista jne jne..
Nytkin ystäväni soitti ja sanoin että en voi puhua kauaa kun mies on pelaamassa ja mun tarvii saada lapset nukkuun niin heti alkoi varoitteli että mattikin sanoi aina menevänsä pelaamaan ja olikin toisen naisen luona.
Olen ihan tietoisesti vähentänyt puhetta omasta miehestäni ja en kerskaile avioliitollani ku.n tiedän että heillä on vaikeaa mutta en jaksa kuunnella tälläistä.
En tiedä miksi he eivät halua uskoa että mun mies ei petä, varoitukset on ihan jees silloin tällöin mutta nyt niitä tulee koko ajan joka asiasta.
En tiedä miten sanoisin asiasta, osaatteko auttaa?
Kommentit (13)
että lähes kaikki miehet pettää jos tilaisuus tulee. Enkä ole katkera petetty nainen vaan tavallinen mies.
että lähes kaikki miehet pettää jos tilaisuus tulee. Enkä ole katkera petetty nainen vaan tavallinen mies.
Juuri tuossa juteltiin miehen kanssa pettämisestä ja se on ehdoton ei hänelle. Miksikö? Hän sai exänsä rysän päältä kiinni ja tietää, millaista tuskaa pettäminen toiselle aiheuttaa.
Kyllä minä uskon omaa miestäni tuossa asiassa. Kaikilla miehillä ei ole tarvetta tai halua hyppiä vieraissa.
kateutta ole, vaan sitä, että nämä kaverit katsovat maailmaa tällä hetkellä pettämisväristen silmälasien läpi. Se kuuluu asiaan ja menee todennäköisesti ohi jossain vaiheessa.
Minua on petetty ja sen seurauksena tuli ero. Sen jälkeen ehkä vuoden verran minua säälitti häiden näkeminen paljon. "voi ressukoita, eivät nuokaan ymmärrä mihin ryhtyvät".
Ja luottamus miehiin meni täysin. Koko miessukupuoli oli täys paska.
Näin tunsin kunnes tuli korvaavia kokemuksia. Pikkuhiljaa aloin näkemään miehetkin yksilöinä ja avioliitot erilaisina.
Yritä kestää. Kaverisi kommentit eivät ole henkilökohtaisia. Ne kertovat enemmän heistä itsestään kuin sinusta.
Sen sijaan selväksi tulee, että sinulla on ihan oma tarve väittää tällaista.
Mieheni on pettänyt minua, on ollut pitempi suhde ja yksittäisiä panoja. Nämä kaikki selvisivät minulle n. vuosi-pari sitten, parissa erässä. Tästä huolimatta emme ole eronneet, vaan yritin antaa anteeksi ja uskoa parempaan. Nyt kuitenkin tuntuu, että olemme etääntyneet. Eniten siihen ehkä vaikuttaa, että olen itse saanut huomiota toiselta mieheltä ja olen aika ihastunut.
Mieheni pettämisen ilmettyä olin todella rikki, ja olin ehdottomasti sitä mieltä, että tästä selvitään ja haluan selvitä enkä ymmärtänyt ollenkaan, kuinka hän saattoi tehdä MINULLE tämän. Enkä itse ainakaan pystyisi samaan, pettäminen ja varatun kanssa oleminen oli ehdottomasti moraaliani vastaan.
No, kuinka ollakaan. Nyt tämä minulle huomiota osoittanut mies on varattu. Ja huomaan, että omasta puolestani olen ihan valmis vaikka mihin.. en tunne huonoa omaatuntoa miestäni kohtaan, vaan olen suunnattoman onnellinen, että tunnen tällaista ihastusta. Olen hiukan pahoillani tämän miehen puolison puolesta, koska toki tajuan, että oma mieheni on ollut minulle yhtä petollinen ja tiedän miltä tuntuu, jos kaikki selviää.
Mitään fyysistä välillämme ei ole tapahtunut, pelkkää flirttiä, viestittelyä ja pari kahdenkeskistä lounasta. Mutta haaveilen hänestä ja menisin oikopäätä sänkyyn, jos hän olisi vapaa ja se olisi mahdollista. Tämmöistä tilaisuutta tuskin on kuitenkaan tulossa.
Pointtini on siis se, että kun ihastus ja vetovoima iskevät omalle kohdalle, ajatuksia on vaikea hallita. Omien kokemusteni perusteella pyrin kuitenkin välttämään menemästä tekojen asteelle - tiedä sitten mitä tapahtuu jos tilaisuus oikeasti tulisi eteen. Mutta haaveilua minun on vaikea hallita, vaikka tiedän senkin olevan väärin.
Oma siippani petti ja jätti. Itse otin sitten elämästä ilon irti ja tuli käytyä varatun miehen kanssa sängyssä. No tuohon sen verran, että heillä oli kriisi ja asuivat erillään. Mies kyllä palasi vaimonsa luokse, mutta erosivat sitten kuitenkin ajansaatossa.
Elämä heittelee ja jokainen tekee päätöksensä. Ns. pettäjiä varmaan löytyy, mutta syyt siihen ovat kaikilla omanlaisensa. Toisille nyt vaan ei riitä mikään, toiset hairahtuu kaidalle elämäntilanteiden talia ym.
No oli syy mikä tahansa, itse kannamme seuraukset.
Miten muka naiset ei tee niin??
Mistä tämmöinen oletus aina tulee. Johan täältäkin saa lukea miestään pettäneistä naisista.
Ihmismieli tosiaan on ihmeellinen ja keneenkään ei voi luottaa 100%, ei edes itseensä.
Juuri tuossa juteltiin miehen kanssa pettämisestä ja se on ehdoton ei hänelle. Miksikö? Hän sai exänsä rysän päältä kiinni ja tietää, millaista tuskaa pettäminen toiselle aiheuttaa.
Kyllä minä uskon omaa miestäni tuossa asiassa. Kaikilla miehillä ei ole tarvetta tai halua hyppiä vieraissa.
Tässä täydellinen esimerkki sinisilmäisyydestä! :D Ikävä tuottaa pettymys, mutta noin kaikki miehet sanoo turvatakseen mahdollisimman hyvin selustansa. Muijat uskoo mitä miehet keksii selittää. Harva sanoo kotona vaimolle että "Mä en kyllä ole pettämistä vastaan ollenkaan, vaan pettäisin kyllä jos tulee hyvä tilanne".
mies
Kannattaa vaan ottaa reippaasti asia puheeksi ystäviesi kanssa. Jokaisen kohdallehan tuo tilanne voi tulla, ihan sinisilmäinenkään ei miehen suhteen kannata olla.
Kannattaa vaan ottaa reippaasti asia puheeksi ystäviesi kanssa. Jokaisen kohdallehan tuo tilanne voi tulla, ihan sinisilmäinenkään ei miehen suhteen kannata olla.
Tuo on tällähetkellä ihan turhaa, enkä halua miettiä moisia. Vihjailevat ihan samoin kuin sinä "sinisilmäisyydestä"
Tuntuu ettei muuta puheenaihetta olekaan:( tarvii vissiin pitää vähän aikaa taukoa että saavat asiansa kuntoon.
Ap
Joillain näyttää olevan näin, että jos omassa elämässä on pettämistä, sitä on kerta kaikkiaan aivan pakko yrittää ympätä muidenkin elämään. En ymmärrä tätä ilmiötä, eikä minun onneksi tarvitsekaan. Kaipa se tuska on niin suuri, että joidenkin mielenterveydelle on liikaa ajatus, että toisella ihmisellä ei sellaista kärsimystä olekaan. Ovatkohan ystäväsi jollain tasolla kateellisia sinulle?