Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Inhokit pinoon / Puolueet

Vierailija
03.10.2012 |

Mitkä ovat ne kaksi puoluetta, joita et missään tapauksessa vaaleissa tule äänestämään?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kristilliset

Vierailija
22/49 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä vihervamppi saisi jostain töitä vai onko hullun paperit ja olet eläkkeellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja vastaajat 31 ja 35!

Unohditte ilkeilyltänne vastata varsinaiseen kysymykseen.

Vierailija
24/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.persut

2.sdp

Vierailija
25/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.RKP

Käytännössähän nuo puolueet voisi vaikka yhdistää,hyväveli-järjestelmä kun toimii jo.

Vierailija
26/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 & 2: PerSu ja Kokoomus

Bonareina Keskusta ja KD.

Vierailija
27/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Vasemmistoliitto

Vierailija
28/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 & 2: PerSu ja Kokoomus

Bonareina Keskusta ja KD.

Vierailija
29/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä en pysty koskaan äänestämään ja toinen inhokki on demarit. Vasemmistoliitto muuten, mutta kun se on niin pilipali-puolue, ettei siitä tarvitse välittää. Sen voisi yhdistää demareihin ihan helposti, samaa sittisontiaisporukkaa molemmat.

Vierailija
30/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitte jatkuis. Ruåtsalaisilla(RKP) ja vasemmistoliittolla.

Vierailija
31/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rikkaiden etuja ajavia porvaripuolueita, jotka vähät välittävät köyhistä ja vähäosaisista. Lisäksi RKP:n jatkuva ruotsin kielen tuputus ärsyttää.

Vierailija
32/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat boikottilistalla. Kumpaakaan ei kiinnosta Suomen etu, eikä varsinkaan suomenkielisen suomalaisen etu.

Vierailija
33/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin olla väärässä, mutta jotenkin on tullut kyseisestä puolueesta hieman pelkurimainen kuva. Huutelevat kovasti asioista, mutta eivät itse vaivaudu kuitenkaan tekemään mitään, että ne menisivät parempaan suuntaan. Ovat myös hieman liian itsepäisiä ja joustamattomia eivätkä suostu tekemään kompromisseja. Kieltäytyivät hallituspaikastakin. Lisäksi puolue on tietyissä asioissa hieman liian rasistinen ja ennakkoluuloinen.

Vierailija
34/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelevat kovasti asioista, mutta eivät itse vaivaudu kuitenkaan tekemään mitään, että ne menisivät parempaan suuntaan. Ovat myös hieman liian itsepäisiä ja joustamattomia eivätkä suostu tekemään kompromisseja. Kieltäytyivät hallituspaikastakin.

Persuja ei päästetty hallitukseen. Kyllä Kokoomus-RKP piti huolen siitä, että persut pidetään jollain syyllä ulkona. Eihän hallitus muuten olisi päässyt aikaistamaan pakkoruotsia ala-asteelle eikä suunnittelemaan muita suomenkielisiä kyykyttäviä strategioita. Nyt Katainen on RKP:läisempi kuin RKP:läiset itse ja vaatii lisää pakkoruotsia.

Vierailija
35/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelevat kovasti asioista, mutta eivät itse vaivaudu kuitenkaan tekemään mitään, että ne menisivät parempaan suuntaan. Ovat myös hieman liian itsepäisiä ja joustamattomia eivätkä suostu tekemään kompromisseja. Kieltäytyivät hallituspaikastakin.

Persuja ei päästetty hallitukseen. Kyllä Kokoomus-RKP piti huolen siitä, että persut pidetään jollain syyllä ulkona. Eihän hallitus muuten olisi päässyt aikaistamaan pakkoruotsia ala-asteelle eikä suunnittelemaan muita suomenkielisiä kyykyttäviä strategioita. Nyt Katainen on RKP:läisempi kuin RKP:läiset itse ja vaatii lisää pakkoruotsia.

Meikäläisellä kun on sellainen mielikuva, että varsinkin Kokoomus ja SDP nimenomaan halusivat PS:t hallitukseen, mutta nämä olivat liian joustamattomia siinä Portugali-asiassa.

Vierailija
36/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se meni onneks konkurssiin, mutta kun sen rippeistä synnytettiin nää Perussuomalaiset,

niin laitan persut kakkosinhokiksi.

Vierailija
37/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never!

Vierailija
38/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisellä kun on sellainen mielikuva, että varsinkin Kokoomus ja SDP nimenomaan halusivat PS:t hallitukseen, mutta nämä olivat liian joustamattomia siinä Portugali-asiassa.

Noinhan se asia haluttiin näyttää ulospäin.

Vierailija
39/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SKP on kyllä myös bannattu.

Vierailija
40/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä vielä yks ääni persuille lissää ja toinen menee vihreille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän