Adalminan salaisuudet :D
En ole ikinä ennen netissä sanonut pahaa sanaa yhdestäkään blogista, mutta nyt on pakko.
"Paluun" jälkeen on hieman taso laskenut, mutta tämä viimeisin kahvinkeittopostaus kuvineen oli kyllä ihan huippu, aloin oikein ääneen nauramaan :D
1) Tässä mä oon tyhjän kahvikupin kanssa lähestyn kahvinkeitintä
2) Tässä se kahvinkeitin
3) Tässä laitan kahvinpuruja kahvinkeittimeen, ei muuten ole mitään Rainbow-kahvia kuten näette (Mihin hemmettiin se edellisissä kuvissa näkynyt kahvi hävisi???)
4) Tässä kahvinkeitin uudestaan, kahvinpurupurnukka ja puolikas kahvikuppi
5) Ja täs mä sit kaadan tätä kahvia
Kiitos ja näkemiin ;)
Kommentit (15)
Katsoin juuri ihan samaa.. Blogi on kyllä todella menettänyt tasoaan.. Ja mihin suuri osa vanhoista postauksista on hävinnyt? Arkistossa ei ole juuri mitään enään..
Kuka viitsii nyt enää sille mitään kommentoida kun se on noin vaikeaa. Ei mulla ainakaan ole salaista sähköpostiossua enkä sellaista viitsi hankkiakaan.
Eihän tuossa mitään vikaa ollut. Tuli kuppi ja keitin ja kahvipurkki esiteltyä ja hienoiltahan ne näytti.
Eihän tuossa mitään vikaa ollut. Tuli kuppi ja keitin ja kahvipurkki esiteltyä ja hienoiltahan ne näytti.
Miks noi sen kuvat on ihan ylivalottuneita?
Esim. kaunistautumispöytä...
Olihan tuo kieltämättä vähän huvittava postaus. :D Vähän tuli fiilis että nyt nykäistään aiheita mistä vaan kun ei oo mitään järkevää mistä kirjoittaa.
Voi Adalmina, ehkä olis aika vaan lopettaa?
kateelliset haukkuu mutta karavaani kulkee. Hienoja kuvia ja tyylilleen uskollinen näyttää nainen olevan. Eläisinpä minäkin noin nättien tavaroiden keskellä. Jos mä laittaisin postauksen mun aamukahvista niin kaikki kuolis nauruun ihan oikeasti.
Ja tässä on tila sille heippa vaan Adalmiina-kommentille:
---------------------------------------------
En ole Adalmiina. Ihmettelen vain kahta asiaa. MIKSI niitä blogeja pitää lukea jos niiden sisältö ei kiinnosta? Ja miksi pitää haukkua netissä silloinkin kun ei oikeasti ole mitään asiaa. Tuokin postaus on nätti ja täysin linjassa blogin sisältömäärityksen kanssa. Jotenkin mä ymmärtäisin jos blogissa olisi jotain oikeasti huonoa. Eli kyllä tällaisten aloitusten takana kateus löyhkää vahvasti.
Voi Adalmina, ehkä olis aika vaan lopettaa?
Voi kirjoittaja, ehkä olis aika vaan lopettaa blogin lukeminen?
Melkoista tulkintaa... Minä en ainakaan ole yhtään kateellinen ihmiselle joka hehkuttaa kuukausia tulevia häitään ja keskittyy siihen hehkutukseen ja blogielämäänsä niin paljon että unohtaa että naimisiin on menossa myös mies joka vielä kustantaa koko lystin. Oliko se ero nyt sitten niin iso yllätys sittenkään.
Mitään blogia ei saa ikinä kritisoida, kaikki on aina kateutta. Laput pois silmiltä: EI OLE KATEUTTA. Ainakaan minä en vaihtaisi omaa epätäydellistä elämääni mistään hinnasta noin tyhjään elämään.
kateelliset haukkuu mutta karavaani kulkee. Hienoja kuvia ja tyylilleen uskollinen näyttää nainen olevan. Eläisinpä minäkin noin nättien tavaroiden keskellä. Jos mä laittaisin postauksen mun aamukahvista niin kaikki kuolis nauruun ihan oikeasti.
Ja tässä on tila sille heippa vaan Adalmiina-kommentille:
---------------------------------------------
En ole Adalmiina. Ihmettelen vain kahta asiaa. MIKSI niitä blogeja pitää lukea jos niiden sisältö ei kiinnosta? Ja miksi pitää haukkua netissä silloinkin kun ei oikeasti ole mitään asiaa. Tuokin postaus on nätti ja täysin linjassa blogin sisältömäärityksen kanssa. Jotenkin mä ymmärtäisin jos blogissa olisi jotain oikeasti huonoa. Eli kyllä tällaisten aloitusten takana kateus löyhkää vahvasti.
Mitään blogia ei saa ikinä kritisoida, kaikki on aina kateutta. Laput pois silmiltä: EI OLE KATEUTTA. Ainakaan minä en vaihtaisi omaa epätäydellistä elämääni mistään hinnasta noin tyhjään elämään.
Tuo kateuskortti alkaa olla jo niin kovin kulunut...
Kuvasarjan pointti oli Kmix kahvinkeitin, Eva Solo kahvikuppi ja ehkäpä myös Pauligin kahvi.
*Kepeästi huudahtaa*: SE OLI MAINOSPOSTAUS, SIITÄ SAA RAHAAA
Mitä jos laittaisitte bloggaajalle suoraan palautetta blogin sisällöstä, ettekä täällä itke sitä.
T: kahvin ystävä
Mutta ymmärrän kyllä bloggarien paineen saada juttuja ulos, vaikka sanottavaa (tai kunnon kuvattavaakaan) ei olisi. Ei AS ole ensimmäinen blogi joka on herättänyt minussa hilpeyttä vastaavalla "katsokaa-kun-hengitän" -postauksella.