Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noille jotka meuhkaa siitä, että ostoskärryissä ei

Vierailija
02.10.2012 |

saa lasta pitää. Mua inhottaa vielä enemmän se, kun ostoskärryjen kahvat haisee jonkun eltaantunelle parfyymille, niin että omatkin kädet alkaa haista. Niin yököttävää, että jää monesti ostoskierros vajaaksi ja yritän vaan yhdellä sormella törkkiä kärryjä eteenpäin. hankalaa muuten.

Mun mielestä kaikken tulisi pestä kätensä, ennekuin saavat koskea kärryihin!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryparkin viereen käsienpesuallas ja kaupan työntekijä vahtimaan, että kärryihin ei kosketa ennen käsienpesua.

Sitten vielä mukaan desinfioivia käsipyyhkeitä, millä varmuuden vuoksi hinkataan kärryn pohjat ja kahvat, niin lähtee lasten kengänjäljet ja tätien parfyymijäämät. Varmuuden vuoksi voi pyyhkiä jokaisen ostoksenkin. Tiedä, vaikka joku pöpö olisi siirtynyt sen työntekijän kädestä, joka on täyttänyt hyllyt. Ja entäs sitten se kassan liukuhihna, joskus siinä on jotakin kosteita laikkuja, jotka eivät näytä miltään pesujäljiltä, ei takuulla ole hygieenistä! Kassakin vielä lähmii jokaista tavaraa, kamala sentään! Kannattaakin pyyhkiä ne ostokset vasta siellä pakkausvaiheessa.

Vierailija
2/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin pyyhki ostoksensa kotona. Eikä sen mies saanu muuta aamiaista ku kahvia ettei tuu muruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin pyyhki ostoksensa kotona. Eikä sen mies saanu muuta aamiaista ku kahvia ettei tuu muruja.

Meitä on moneksi...

Vierailija
4/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuosta ehdotuksestasi tiedä. Itse olen sitä mieltä, ettei kärryihin pitäisi laittaa mitään, mitä et voisi jääkaappiisikin laittaa. Itse en laittaisi lapsen kenkiä tai ulkovaatteita jääkaappiini, enkä siksi laita lapsiani sinne kärryyn jossa on omia ja myöhemmin muiden ruokia. Hankalampi juttu on sitten ruukkukasvit; mullassa voi olla ihan tosissaan vaarallisia taudinaiheuttajia, mutta miten niitä kaupassa sitten pitäisi kuskata jollei kärryssä? Ehkä pienet muovipussit pitäisi laittaa ruukun suojaksi.

Vierailija
5/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin lapseni jääkaappiin laittaa. Mahtuu ja pipo vaan päähän. ;)

Enpä tuosta ehdotuksestasi tiedä. Itse olen sitä mieltä, ettei kärryihin pitäisi laittaa mitään, mitä et voisi jääkaappiisikin laittaa. Itse en laittaisi lapsen kenkiä tai ulkovaatteita jääkaappiini, enkä siksi laita lapsiani sinne kärryyn jossa on omia ja myöhemmin muiden ruokia. Hankalampi juttu on sitten ruukkukasvit; mullassa voi olla ihan tosissaan vaarallisia taudinaiheuttajia, mutta miten niitä kaupassa sitten pitäisi kuskata jollei kärryssä? Ehkä pienet muovipussit pitäisi laittaa ruukun suojaksi.

Vierailija
6/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovisuojuksilla. Mua kyllä ällöttää latoa ostoksia kärryyn jossa joku kakara on koiranpaskaisine kenkineen ollut. Miksi ne lapset on tuotava kauppaan jos ne ei jaksa kävellä tai karkailee jatkuvasti?

Vierailija
7/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovisuojuksilla. Mua kyllä ällöttää latoa ostoksia kärryyn jossa joku kakara on koiranpaskaisine kenkineen ollut. Miksi ne lapset on tuotava kauppaan jos ne ei jaksa kävellä tai karkailee jatkuvasti?

http://www.amazon.com/Jeep-Shopping-Cart-Chair-Cover/dp/B0033UWSYK

Vierailija
8/9 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi saada kertakäyttöinen muovisuoja, jotta ostokset eivät tahriinnu.

Vierailija
9/9 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta jaksetaan märehtiä...

Minun on pakko käydä kaupassa ja kaikkien kersojeni kanssa ja jos taapero alkaa kiukuttelemaan tai pelleilemään kriittisellä hetkellä pääsen iisimmin jatkamaan ostosten tekoa laittamalla lapsen kärryihin istumaan, mutta aina ILMAN KENKIÄ ja yleensä vielä oman takkinsa päällä istuu!!! Onko valittamista???