Loputon suru 2 km:n jälkeen
Nyt on puhuttava, oon aivan hajalla ja olo niin yksinäinen. Sain 2 vuotta sitten ensimmäisen keskenmenon jonka jälkeen en halunnut kokea sitä enään koskaan uudestaan. Siitä asti olen odottanut että milloin minä saan sen oman vauvan, sitten tuli se päivä, plussasin ja olin niin onnellinen, suunnittelin jo kaikkea. Kunnes menin eilen ultraan vuotojen takia ja gyne toteaa että täällä ei ole nyt mitään. Tuntuu niin pahalta, en halua puhua tästä kenellekään, koska tulee sellainen olo että olen jotenkin niin huomionhakuinen että itken sen takia. Miten tästä kaikesta selviää. Tuntuu että miehelle tämä ei tunnu ihan samalta! Voiko tähän suruun ja tuskaan kuolla? Viestikin näyttää olevan ihan yhtä sekava kun omat ajatukset, Huoh !
Mulla on takana useampi keskenmeno, terve lapsi on elämäni keskipiste mutta haluaisin niin lapselleni pikkusisaruksen. Ei vaan kuulu... Tällä hetkellä yritystä takana vuosi ja kaksi keskenmenoa. Ahdistaa ja stressaa, kun ei tiedä onko kaikki vaan paskaa sattumaa vai onko minussa jotain pielessä? Ennen ainokaistani mulla oli myös keskenmeno, tämä tapahtui myöhäisillä viikoilla ja oli aivan kamala kokemus, nämä viimeisimmät ovat olleet ihan alkuraskaudessa. Pahalta tuntuu. :(