Epäreilua, että mä teen enemmän töitä kun saikkulintsarit - mullekin kuuluu lisävapaita palkalla!
Kommentit (5)
Ottaa ihan hirveästi päähän tehdä näiden duunit. Viime vuonna näin yhden lintsarin pe sairaspäivän illalla baarissa. Jos olisin töistä poissa sairauden vuoksi, en kykenisi illalla baariin.
Moni lintsa, mutta tätä eivät liitot myönnä.
Ottaa ihan hirveästi päähän tehdä näiden duunit. Viime vuonna näin yhden lintsarin pe sairaspäivän illalla baarissa. Jos olisin töistä poissa sairauden vuoksi, en kykenisi illalla baariin.
Moni lintsa, mutta tätä eivät liitot myönnä.
Jonkun poissaolon ja sen, että työnantaja ei palkkaa sijaista. Ei ole poissaolijan vika jos työt kaatuu sun niskaan vaan se on työnjohdollinen kysymys eli työnantajan päätettävissä, hankitaanko sijainen vai ei.
riitelemmekin aiheesta usein. En pidä siitä, että näyttää lapsille tuollaista moraalitonta mallia, tyyliin ilmavaivakin riittää sairasloman syyksi ja sit kun on saikkua, niin ei ainakaan kotona lepää laakereillaan, vaan huitelee, juopottelee yms.
Mäkin olen usein saikulla, on lääkärintodistus jokaiselta päivältä ja olen oikeasti kipeä. Mulla on joka kerta huono omatunto saikusta, vaikka se on sairauden takia myönnetty.
Siitä vaan.