Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 4000 € paha välityspalkkio alle 200 000 € asunnosta?

Vierailija
02.10.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hirveä summa kun ottaa huomioon että kämpän myy helposti itse murto-osalla tuosta hinnasta.

Kyllä, on kokemusta.

Myyttehän te autonnekin itse. Miksi ette siis asuntoanne?

Vierailija
2/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän asunto myytiin v.2009 hintaan 196000€ ja siitä meni ~7000€ välityspalkkio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydä, autot menevät autokauppaan vaihtureina uutta ostettaessa.

Vierailija
4/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te vaan myytte ne itse -vai onko kaupanteossa mukana joku kolmas osapuoli teidän ja autoliikkeen myyjän lisäksi...

Vierailija
5/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te vaan myytte ne itse -vai onko kaupanteossa mukana joku kolmas osapuoli teidän ja autoliikkeen myyjän lisäksi...

Voihan sitä ensin koittaa myydä itsekkin. Itse käytimme välittäjää koska sillä sai näkyvyyttä ja helppoutta. Asiaan vaikutti myös se että itse koimme että on kivempi käydä näytöissä joissa omistaja ei ole paikalla. On jotenkin epämukavaa tutkia taloa, kun omistaja häärää perässä ja kerjää kehuja asunnostaan.

Vierailija
6/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ensin koittaa myydä itsekkin. Itse käytimme välittäjää koska sillä sai näkyvyyttä ja helppoutta. Asiaan vaikutti myös se että itse koimme että on kivempi käydä näytöissä joissa omistaja ei ole paikalla. On jotenkin epämukavaa tutkia taloa, kun omistaja häärää perässä ja kerjää kehuja asunnostaan.

muuten aivan helvetin huono perustelu maksaa välittäjälle.

"Epämukava tutkia taloa kun omistaja kerjää vieressä kehuja"...

Siis oikeesti, aikuiset ihmiset!

Vierailija
7/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omistaja paikalla.. tosin asutaan pienellä paikkakunnalla. Ehkä jossain Helsingissä omistajan läsnäololla ei olisi merkitystä. Ostajana taas minusta on luotettavampi olo, kun kaupassa on välittäjä mukana.

Ja ap:n alkuperäiseen kysymykseen välityspalkkiosta totean, että ei minusta nyt niin kovakaan hinta, mutta ei halpakaan.. sellaista keskitasoa.

Vierailija
8/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö? Minun mielestäni tuo liittyy aika olennaisesti siihen kuinka moni tulee katsomaan ja kuinka moni viitsii kunnolla perehtyä taloon tai asuntoon. Ja moni ostaja haluaa sen välittäjän siihen väliin muutenkin.

Vierailija
9/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajana taas minusta on luotettavampi olo, kun kaupassa on välittäjä mukana.

kaipaisin perusteluja.

Alkaa tuntua vaan siltä että joku välittäjä siellä kirjoittelee höpöjään...

Ei olisi ensimmäinen kerta.

Vierailija
10/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan edullinen. Me maksettiin kolme tonnia eikä asunnosta saanut kuin 125 000. Ja tästä on jo pari vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä