Rainbow-siiderit
Onko Rainbow-siiderit mistään kotoisin? Halpa hinta houkuttelis kokeilemaan, mutta mietityttää vaan että onko ne edes maistamisen arvoisia? Kokemuksia!
Kommentit (20)
Olen maistanut kuivaa omenasiideriä enkä tykännyt.
Laitila on valmistaja. Jossain lehtijutussa oli, että omat merkit eivät ole täysin samoja, kuin kaupassa muuten myytävät saman firman merkkituotteet.
Hinta-laatusuhteeltaan hyviä.
juuri näin.
:DD Mä maistan just sitä mitä haluan, en tarvitse siihen toisten tukea.
hirveetä pieruvettä. Vatsa menee sekaisin, yäks..
Siwoista ja Valtsuista saa ainakin näitä.
mutta näin elintarviketeollisuuden edustajana voin sanoa, että se että sama firma tekee noita kaupan merkkejä ei TODELLAKAAN tarkoita sitä että olisi "samaa tavaraa". Onhan sitä nyt kaikilla firmoilla erilaisia reseptejä eri tuotteille, ja tietenkin noissa kaupan merkeissä on kaikkein halvimmat reseptit. Kaikessa säästetään missä ikinä voidaan.
ainakian sen osalta oikein hyvä. Makeita en ole maistanut.
ainakin lidl tekee laitila juomat.
Nuo rainbow ovat joskus tulleet kyllä ulkomailta.
päärynä ei ainakaan ihan paska. Sellainen asterixlimu maku. :)
Mulla menee maha sekaisin noista. Lisäksi hieman epäilyttää, kun tölkit kuohuu pahasti kun ne avaa (kannattaa mennä lavuaarin ylle avaamaan) ja lasissa on vaahtoa vielä tunninkin seisomisen jälkeen eli vaahto ei laske ollenkaan. Suosittelisin jotain muuta jos raha ei ole ihan pääasia.
..niin esanssisen makuista, että...
Makeita tosin, mutta ihan yhtä hyviä kuin kalliimmatkin. Olikos noi Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan tuotteita vai ne Lidlin sidut...
Olen maistanut kuivaa omenasiideriä enkä tykännyt.
Kannattaa muuten tutkia mikä firma sen siiderin on valmistanut, Olvi tms. Samaa tavaraa se on kuin kalliimmassa tölkissä.
Tuo siiteri maistuu ihan kiljulle, ja varmaan siellä s-ryhmän konttorilla takahuoneessa käyttäävät nuo ja tölökittäävät. :D Paljo halavemmas tulloo ite tehä.
Rainbow kuiva omena ainakin ihan hyvä, ja on ihan kotimainen, olvin valmistama.