Mitä teet, jos joudut istumaan tuntikausia huonossa koulutuksessa?
Jos asiaan ei päästä parinkaan tunnin jälkeen, miten kestät sen? Olet netissä? Luet?
Itse esitin tarkentavan kysymyksen ja sain tänään pomolta kuulla, että olin kuulemma nolannut kouluttajan ja pilannut koko koulutuksen. Kysymykseeni en tietenkään saanut vastausta.
Kommentit (7)
että siihen vastaamalla kouluttaja olisi päässyt asiaan. Mutta hän ei ollut lainkaan valmistautunut puhumaan nimenomaan meille vaan yleisellä tasolla ja siksi taisi loukkaantua. VAikka on ollut puoli vuotta aikaa ottaa selvää, mitä meille kannattaisi puhua.
Kysyin asiallisesti. Sain kuittailua vastaukseksi. Ammattitaidotonta!
ja suunnittelen uutta sisustusta milloin olkkariin, milloin keittiöön. Jos puitteet suovat, surfaan netissä ja lähettelen kavereiden kanssa whatsapp viestejä.
tai sitten teen jotain kirjoitushommia. Joka tapauksessa yritän käyttää ajan hyödyksi.
Ensi kerralla mäkin kyllä ajattelin vähän antaa palautetta. Onneksi oon tilanteesa jossa ei väliä, jos siitä ei tykätä.
esim. lääkäreillä toimii hyvin. Tulee "kiireellinen konsultaatiopyyntö" joka pakottaa valitettavasti poistumaan koulutuksesta välittömästi.
tai piirtelen kirkkoveneitä.
Meillä on yksi isokenkäinen, joka tykkää kutsua palavereihinsa myös sellaista väkeä, joilla ei ole kerta kaikkiaan mitään mielenkiintoa osallistua. Olen suunnitellut hankkivani tussipaketin ja värityskirjan... Tykkäisköhän?
vai ihan silkasta tiedonhalusta?