Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kolmen viikon tuntemisen perusteella tietää, että on kohdannut Sen Oikean?

Vierailija
02.10.2012 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt kolme viikkoa hyvinkin tiiviisti ja tuntuu vain jotenkin tosi oikealta. Ikinä ei ole kenenkään muun kanssa tuntunut tältä, ettei ole minkäänlaista epäilystä huomisesta tai epävarmuutta omista tai hänen tunteista.

Jalat ovat toki vieläkin maassa, mutta on tämä vain aika villiä, ettei haluaisi olla erossa melkein ollenkaan. Minä, joka olen ollut itsellinen sinkku nainen jo vuosikausia ja joka viihtyy itsekseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin ensimmäisistä viikoista, että tämä on nyt sitten Hän. Ja sattui muuten olemaan vielä ensimmäinen mies, jonka kanssa olin koskaan ollut sillä tavoin tekemisissä, eli minulla ei edes ollut "vertailukohteita". Kyllä sen voi ihan hyvin tietää,harmillisen usein se "tieto" kuitenkin osoittautuu virheelliseksi. Onnea kuitenkin teille, toivottavasti kaikki menee hienosti :)

Vierailija
2/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini meni naimisiin erittäin nopeasti (kihloihin just muutaman viikon jälkeen) ja joutui käymään läpi traumaattisen avioliiton ja eron häiriintyneestä miehestä. Joskus maailman ihanin mies on liian hyvä ollakseen totta - jopa lumoava narsisti. On hyvä tuntea millainen ihminen on suuttuessaan, kuormitettuna, väsyneenä, humalassa, miten riitelee, miten suhtautuu lapsiin, miten hoitaa raha-asiansa. Tämä ei selviä alkuhuumassa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuttanut aikoinaan sellaisen kanssa yhteen, käytännössä ei seurusteltu päivääkään.

Vierailija
4/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin onnellinen sinkku kun törmäsin mieheeni. Viikon päästä asuttiin yhdessä ja kolmen kuukauden päästä mentiin naimisiin. Ensi kuussa on 15-vuotishääpäivä ja ollaan edelleen Ne Oikeat.

Vierailija
5/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiesin toisilla treffeillä. Nyt meillä on omakotitalo, lapsi ja koira.

Vierailija
6/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiesin toisilla treffeillä. Nyt meillä on omakotitalo, lapsi ja koira.

Lisään vielä, että minäkin olin elämääni silloinkin oikein tyytyväinen, itsellinen sinkku. En todellakaan etsinyt miestä.

Vierailija
7/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennkuin alkaa esim. tekemään lapsia. Saman katon alla asuminen (pari vuotta) opettaa paljon ja jos sekin menee hyvin, niin sitten voisi jo kuvitella, että olisi se oikea. Mutta vasta useamman vuoden yhteiselon, lapsien syntymän, talon rakentamisen tms. jälkeen tietää, että oliko se oikea.

Vierailija
8/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin ekana iltana, että hän on mulle se oikea - vielä 23 yhteisen vuodenkin jälkeen tunnen samoin.

Vierailija
9/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kirjaimellisesti rakkautta ensi silmäyksellä, se oli heti ensi silmäyksestä selvä asia. Ensi tapaamisella rakastelimme ja puhuimme naimisiin menosta ja vihkimisestä itsestään selvänä asiana. Parin tapaamisen jälkeen meidät vihittiinkin ja näillä on menty jo 30 vuotta ja mennään myös, kunnes kuolema meidät erottaa. Ihanan onnellisen rakastuneesti..;) Jokainen tietää itse parhaiten omassa elämässään, mikä tuntuu oikealta teolta tehdä, ja toimii sen mukaan ! Tee juuri täsmälleen siltä, kuin itsestäsi tosi oikealle tuntuu !

Vierailija
10/10 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan riippuu omasta ja toisen häiriintymisen asteesta, ittellä on useat "ne oikeat" lopahtaneet siihen että meillä olikin vain samanlaiset traumat, jotka kumpikin halusi toisen ratkaisevan ja lopulta ei kumpikaan halua enää ikinä kuullakaan toisesta.