Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vi...taa, 1,5vkon päästä lähdetään etelään.

Vierailija
02.10.2012 |

Ollaan menossa turkkiin ja oon lehdestä katsonut kohteen säätietoja.

Sinnekkin näköjään syksy saapunut, lähes joka päivälle ennustettu kuurosateita tai ainakin osittain pilvistä.

Lämpötila tippunut liki 10 astetta viikon takaiseen säähän.

Eli meidän tuurilla vettä tulee kuin esterin perseestä joka päivä meidän viikon lomallamme.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muinoin samanlaiset ennusteet, kun mentiin Bulgariaan. Näytti koko ajan 15 astetta ja pilvistä ja sadepisaroita.

Sitten kun sinne päästiin koko viikko paistoi aurinko ja oli tosi kuumaa :D

Etten vielä menettäisi toivoa...

Vierailija
2/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suurella todennäköisyydellä Turkissa on tuolloin ihan vielä helle. Sateet suurella todennäköisyydellä väliaikaisia. Itse olimme Turkissa juuri ja siellä oli +30 astetta koko viikon. Tuskin ihan niin paljoa sää muuttuu näin pienessä ajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa luokkaansa tuolloin, oltiin viime vuonna samaan aikaan siellä, öisin satoi ja jylisi ja paukutti, päivällä lämpöistä, aurinko paistoi

Vierailija
4/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten syyslomalla turkissa. Kun kone laskeutui satoi vettä ja lämmintä oli 15 astetta. mutta kyllä se vaan lämpeni ja parin päivän jälkeen oli jopa 24 =) vesi oli kyllä kylmää, niin uima-altaassa kuin meressäkin.

Nyt jännätään onko kanarialla tällä syyslomalla lämpimämpää..

Vierailija
5/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ehkä tähän vuodenaikaan kuitenkin pitänyt lähteä vaikkapa egyptiin, joka oli toinen vaihtoehto lomamatkallemme.

Vierailija
6/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen miettinyt myös, että meidän tuurilla siellä sataa koko loman ajan. Toivottavasti saadaan kuitenkin molemmmat aurinkoiset ja lämpimät lomat ilman vatsatauteja tjms. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi