Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

prkl penikkatauti...

Vierailija
01.10.2012 |

pakko kai muuttaa juoksulenkkireittejä kun ei tunnu jalat kestävän ollenkaan tuota asfaltilla juoksemista. Sain tulla jo lumi niin pääsisi hiihtämään :)

että tämmöiset murheet täällä :))

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä aloitin taas juoksuharrastuksen, monen vuoden sunnuntailenkkeilyn jälkeen.

Alussa juoksin n6-8km n.3krt/viikko, nykyyän n.10-12km n.5krt/viikko. Juoksuvauhti on 10km/h jos kunnolla revittelee niin 12km/h.

Nykyään on vain niin mennyt niin veriin tuo juokseminen ettei meinaisi malttaa pitää niitä 2 lepopäivää per viikko (minkä mun jalat kyllä tarvitsee:))

Juoksualustana on välillä asfaltti ja välillä hiekka, liian paljon asfalttia kylläkin näköjään minun jaloille.

Vierailija
2/3 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos juokset kolme-neljä lenkkiä viikossa ja pidät taukopäivät. Jos juokset perättäisinä päivinä, kuulostaa hölmöilyltä, ei sellaista munkaan jalat kestä. En ikinä juokse perättäisinä päivinä mutta jos menen jumppaan, jossa hyppyjä, jalat kyllä voi olla muusina siitä. Malttia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi yrittää tosiaan malttaa olla juoksematta peräkkäisinä päivinä, tulee vain niin vieroitusoireita jos ei pääse tuulettamaan päätään (sitähän tämä mulle on):)

jos saisi aikaiseksi muutettua jonkun treenin vaikka uintii ja vaikka perusteelliseen lihashuoltoon niin saisi nuo jalat hieman rauhoittua...

Mutta joo, niitä lumia odotellessa... :)