Gallup: Fazer, Marabou vai Panda? :)
Kommentit (37)
Fasu, Panda (sekä sulkaa, että etenkin lakritsi) ja vikana Marabou.
Lindt on paljon parempi. Ja sekin kalpenee sellaisten kunnon herkkusuklaiden rinnalla.
Maraboulla daimsuklaalevy
Pandalla juhlapöydän konvehdit
ja zazerilla Geisha.
Pandan tehtaanmyymälään on kivenheitto joten täytynee vetää kotiin päin:)
Maraboulla daimsuklaalevy
Pandalla juhlapöydän konvehdit
ja zazerilla Geisha.
Pandan tehtaanmyymälään on kivenheitto joten täytynee vetää kotiin päin:)
Suomalaiset on ylimakeita.
Mun mielestä just toisinpäin! Fazerin suklaa on ihanaa, Marabouta ei voi syödä ollenkaan kun se on niin makeaa.
Lindt on paljon parempi. Ja sekin kalpenee sellaisten kunnon herkkusuklaiden rinnalla.
Täällä saa kaupasta Lindtiä, mutta ei suomalaista tai ruotsalaista suklaata. Ei aja samaa asiaa. Milka menee juuri ja juuri.
Jotkut tummat piiperryssuklaakonvehdit menettelevät yksi kerrallaan kahvin kera, mutta eivät auta suklaahimoon.
Mun mielestä just toisinpäin! Fazerin suklaa on ihanaa, Marabouta ei voi syödä ollenkaan kun se on niin makeaa.
En ole kyllä ennen kuullut kenenkään olevan päinvastaista mieltä. Av:lla sitä oppii kaikenlaista...
Mun mielestä monet suomalaiset suklaat tuntuvat polttavan suorastaan reiän kurkkuun makeudellaan.
t. 7
*mussuttaa Fazerin sinistä kirjoittaessaan*
kun ennen olisin sanonut ehdottomasti Fazer, nyt Panda!
Mun mielestä monet suomalaiset suklaat tuntuvat polttavan suorastaan reiän kurkkuun makeudellaan.
t. 7
tokana Marabou, pandaa en osta ikinä
t. 7
Whaaat? En oo mäkään kuullut, että kenenkään mielestä Marabou olisi vähemmän makea kuin Fazer.
Itse asiassa vertasin nyt huvikseni 100 gramman suklaan tuotetietoja. Fazerin sininen maitosuklaa hiilihydraatteja 49 g ja Marabou maitosuklaa 59 g, eli Marabou on sokerisempaa, eli makeampaa.
Eri asia sitten, jos verrataan tummaa suklaata, mutta niissä on molemmilla erilaisia vaihtoehtoja, joten ei se olisi mielekästä.
Oma lempisuklaani on Fazerin sininen. Se on ihan kaikista maailmallakin maistamistani suklaista parasta. Oikein laadukkaan makuista, eikä maitosuklaaksi yhtään ällömakeaa. Sehän tehdään tuoreeseen maitoon, joten siinä se salaisuus taitaa olla.
Jo pienenä se maistui ruotsinlaivalla taivaalliselta.
siinä mun järjestys noista ja panda viimeisenä siksi, että se on äklömakeaa, eikä oikeastaan mitään muuta, jotenkin sellaista halvan (enkä nyt tarkoita makeistehdasta) oloista. Ja en aio vetää kotiinpäin, vaikka meiltä tuohon Pandan tehtaalle ei oo ku joku 25km--
PANDA PANDA mikään ei voita sitä, olen namien asiantuntija
En osaa sanoa, kumpi vie voiton, koska rakastan yli kaiken Pandan juhlapöydän konvehteja ja minttusuklaa- sekä zabaglione-suklaalevyjä ja toisaalta taas Maraboun pähkinä- ja dajmsuklaalevyt on ihan supernamia! Fazerista en oikein välitä, mielestäni se ei ole tarpeeksi makeaa (ja mitä järkeä on syödä suklaata, jos sillä ei saa makeannälkäänsä tyydytettyä?). Ainoastaan Fazerin manteli-päärynä -suklaalevy menettelee.
mutta nyt voiton vie kirkkaasti Marabou, sen uuden valkoisen suklaalevyn ansioista. Se on TAIVAALLISTA!