Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Guessin laukut ihan out?

Vierailija
01.10.2012 |

Kannaattaako sellaiseen sijoittaa vai onko ne ihan pissisten käyttötavaraa?

T. maalainen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttää vain Guessia. Kehuskelee kuinka ne maksaa esim. Lontoossa vain jonkun 50 puntaa. Ne ei ole merkkilaukkuja!

Vierailija
2/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivan beigen Guessin laukun, ei ollut kallis ja on mun makuun. Tuo on kyllä aika selkeä tyyliltään, mistään blingblingistä en tykkää. Makuasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itseä se Guess jostain syystä ärsyttää. Se on sellainen huutomerkki-merkki, jotenkin tehty juttu. Mutta kerran näin kaupassa minua miellyttävän huivin ja se oli vielä tarjouksessa. Ostin sen, vaikka se oli Guess.

Jos tykkäät jostain Guessin laukusta, osta se. Itseäsi varten. Ja ole iloinen ja tyytyväinen. Mutta jos ostat sen esittääksesi muille jotain ja hakeaksesi muiden hyväksyntää tai arvostusta, niin älä osta mitään. Sillä sitä et jollain laukulla saavuta.

Sillä on ihmisiä, joista Guess on ihana merkki ja ihan paras ja mahtavia tavaroita. Siis oih, onko toi sun laukku GUESS?! Ja on ihmisiä, jotka katsoo nenänvarttaan oitkin, että pah, siis joku Guessin laukku, ihan pissis juttu.

Anna sellaisille ihmisille piutpaut. Ja osta sitä, mistä itse tykkäät.

Vierailija
4/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sellainen laukku joka sinua miellyttää, niin senkus ostat/käytät.

Jos alkaa trendien ja muotien perässä hyppiä, niin saat olla aika guru että pysyt siinä muodin harjalla eikä ole out.

Minä en ainakaan kysele keneltäkään, että mistä minun kuuluisi milloinkin tykätä.

Se on out sekä in, se on ihmevekotin...

Siis jos jotain ostat tai teet muita miellyttääksesi, niin siinäpä suo. Joissakin piireissä Guess on ihan ykkönen. Joissain muissa Mulberry. Jossain taas itse tehty laukku on ykkönen. Ja niin edelleen.

Itse en voi sietää Guessia. Enkä kyllä ymmärrä noiden Mulberryn laukkujenkaan himoitusta, minusta molemmat merkit tekee rumia tuotteita. Olkoon sitten laadukkaita tai ei.

Mutta jokainen ostaa, mistä itse tykkää. Ei se kuulu minulle eikä muillekaan.

Vierailija
5/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin pissis juttuja. ja vaatteet lisäksi huonolaatuisia ja kalliita

Vierailija
6/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä voi edes sanoa merkkilaukuiksi.

Vierailija
7/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja serkkuni asuu New Yorkissa ja hän nauraa Suomalaisille Guess-faneille.. Ovat nimittäin siellä vähän henkkamaukka kamaa. Ja minusta suurin osa niistä laukuista näyttääkin ihan pissis laukuilta strasseineen.

Vierailija
8/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisissa taas pikemminkin naurettavan varakasta esittävän yli-ikäisen pissiksen merkki. Itse en Guessin laukkua ostaisi, ei sovi tyyliini.

Vierailija
9/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä todellakaan mikään sijoitus. Mutta ethän sijoita myöskään mihinkään tusina-Vuittoniin, ovat ihan yhtä out todellisuudessa.

Vierailija
10/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sellainen laukku joka sinua miellyttää, niin senkus ostat/käytät.

Jos alkaa trendien ja muotien perässä hyppiä, niin saat olla aika guru että pysyt siinä muodin harjalla eikä ole out.

Minä en ainakaan kysele keneltäkään, että mistä minun kuuluisi milloinkin tykätä.

Vierailija
11/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä tosiaan paljon halvempia. Ja pöhköt suomalaiset maksaa niistä jossain huuto netissä ihan ylihintaa.