Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussaa plussaa, apua

01.10.2012 |

Uusi epävarma odottaja 22v ilmottautuu tai tulloo hakemaan tukea lähinnä :)

Elikkä, tilanne on jännääkin jännempi, uusi parisuhde aluillaan (ollaan nyt kuukaus seurusteltu) ja mulla menkat viikon myöhässä. Ehkäsyä ollaan käytetty, joten aattelin että teen r-testin ihan vaan varmuuden vuoksi, että ovat varmaan stressin takia myöhässä. No eipä sitten. Eilen tein testin, kaksi viivaa ja järjetön hysteria-hepuli-onnellisuu-sepäusko-paniikki. Mies otti asian ihan suhteellisen hyvin, taitaa olla itsekkin ihan puulla päähän lyöty. Tein vielä sitte toisen testin, semmosen oikkee hienon viikkonäytöllisen. Sekin sano että raskaana, ja 2-3vko hedelmöittymisestä eli oisin sitten kai jollain viidennellä viikolla tällä hetkellä.

Koska tää ei ole suunniteltu juttu todellakaan niin olen ihan kahvilla että mitä mun nyt kuuluisi tehdä. Päässä pyörii ajatukset siitä että voisko tää suhde toimia, jos meillä olis 10 kk seurustelun jälkeen pieni taapero pyörimässä kuvioissa, olenko valmis äidiksi, mites talous, mulla on koulutkin kesken ja apua. Abortti tuntuu ihan kamalalta ajatukselta mutta... :/

Apua apua apua. Oisko täällä mulle kohtalotovereita?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän