ähänkö tyly huutonet myyjä!
Ilmoittaa vakioviestissään, että "jos sinulla ei ole kiirettä maksaa, minulla ei ole kiirettä postittaa!"
Kommentit (14)
Kylästyttää nämä, jotka maksavat 2-3 viikon kuluttua kaupan sulkeutumisesta ja olettavat, että minä puolestani ryntään siltä istumalta paketin kanssa postiin. Ei se niin mene eli jos maksu viipyy, viipyy postituskin.
sitten kun raha näkyy tilillä, hänellehän siinä palvelus tehdään kun häneltä ostetaan. Ja itse siis maksan aina huutonetin sääntöjen puitteissa eli 7 vrk kuluessa.
t.ap
sitten kun raha näkyy tilillä, hänellehän siinä palvelus tehdään kun häneltä ostetaan. Ja itse siis maksan aina huutonetin sääntöjen puitteissa eli 7 vrk kuluessa.
t.ap
sitten kun raha näkyy tilillä, hänellehän siinä palvelus tehdään kun häneltä ostetaan. Ja itse siis maksan aina huutonetin sääntöjen puitteissa eli 7 vrk kuluessa. t.ap
mutta omassa aikataulussaan, ihan niin kuin maksajakin maksaa sitten, kun ehtii. Ei se postitus sen pikaisempaa aikataulua vaadi. Itse postitan samassa ajassa kuin ostaja maksaa eli päivässä, viikossa tai kuukaudessa.
t.ap
miksei voi heti maksaa?
Kohteen sulkeutumista jaksetaan kyllä kytätä ja viime minuutilla huutaa, mutta maksu tulee sitten joskus, miksi?
t.ap
miksei voi heti maksaa?
Kohteen sulkeutumista jaksetaan kyllä kytätä ja viime minuutilla huutaa, mutta maksu tulee sitten joskus, miksi?
vaan 7 vrk KULUESSA eli joskus heti, joskus menee 1-3 päivää ja joskus jopa se 7 päivää. Se vaihtelee. Käyn aina maksamassa laskut ja muut jutut kerralla, en viitsi joka päivä nettipankissa käydä ja siitä tämä johtuu, teen myös vuorotyötä ja aina ei vaan jaksa..viikonloppuisin ehdin paremmin koneelle.
t.ap
Laskun maksaminen netissä viekin todella paljon aikaa!
Jos ei joka päivä ehdi maksaakaan, voisi silti myyjällä laittaa viestiä maksuajankohdasta, niin ei myyjänkään tarvitsisi turhaan kytätä nettipankkia.
En minäkään jaksa joka päivä kytätä netti-pankkia, enkä senpuoleen sähköpostiakaan, enkä kyllä jaksa joka päivä raahautua postiin, vaan silloin kun on enemmän postitettavaa. Että jos 10 kohdetta sulkeutuu samana päivänä ja 9 maksaa heti ja yksi 6 vrk:n kuluttua, niin voi olla että se postituspäivä meni jo. Seuraava on sitten ehkä 6 vrk:n kuluttua.
MINÄ MINÄ MINÄ
Ap kertoo, että ei vaan jaksa, tekee vuorotyötä ja kaikkea. Olis kiva tietää, mikä nettipankki ap:lla on, jos ei sitä tavallinen työssäkäyvä ihminen jaksa käyttää? Ei mulla oo ainakaan mikään ongelma mennä maksamaan huutisostoa heti kohteen sulkeumisen jälkeen, eihän siinä mene kuin pari minuuttia.
Itse ainakin alan jo 3 arkipäivän päästä ihmetellä, jos ei joku ole maksanut huutoaan, että aikooko maksaa ollenkaan. En edes tiennyt, että siellä on joku 7 vrk:n sääntö. Itse maksan aina heti. En odota sitä muilta, mutta olis toki kivaa, että jos oikeesti aikoo maksaa vasta viikon päästä, niin ilmoittais siitä etukäteen.
Minä maksan heti kun ostan niin eipä tarvi narista ja saada köyhän leimaa.
myyjä oli sellainen, joka kuvauksessa ilmoitti, että huuto pitää maksaa kahden vuorokauden sisällä sulkeutumisesta, muuten menee uudelleen kaupaksi.
Kyllä mäkin pyrin maksamaan huudon heti, mutta joskus tulee jotain eteen, esim. sairastuminen tai reissu. Ja mä harvoin muistan, minä päivänä huudot sulkeutuu, yleensä tarkistan sähköpostin joka päivä ja näen sulkeutuneet huudot sieltä, mutta joskus on poikkeuspäiviä.
huutoni heti kun olen vain saanut maksutiedot.Ja myyjänä puolestaan postitan tuotteet pääsääntöisesti samana päivänä kun maksu on saapunut tililleni...