Tiger-yökerhossa ammuttiin virolaista miestä.
Kommentit (17)
Tätä minä olen jo 15 vuotta yrittänyt ihmisille selittää.Ei ne 2000 somalia suomea kaada vaan virolaiset,venäläiset ja muut entisen neuvostoliiton alueen rikolliset jotka tuovat suomeen huorat,huumeet ja aseet.=(
Ja miten monta alotusta aiheesta olisi jos kyseessä olisikin ollut vaikka somali tai turkkilainen?
Mammat vaikenee, kun eihän ne virolaiset oikeestaan ole edes maahanmuuttajia....
Kaksinaismoralismi kukoistaa.
Jaoin nyt juorun vain suomalaisille. t, ap.
Tätä minä olen jo 15 vuotta yrittänyt ihmisille selittää.Ei ne 2000 somalia suomea kaada vaan virolaiset,venäläiset ja muut entisen neuvostoliiton alueen rikolliset jotka tuovat suomeen huorat,huumeet ja aseet.=(
Ja miten monta alotusta aiheesta olisi jos kyseessä olisikin ollut vaikka somali tai turkkilainen? Mammat vaikenee, kun eihän ne virolaiset oikeestaan ole edes maahanmuuttajia.... Kaksinaismoralismi kukoistaa.
Kuinka monta raiskausta virolaiset ovat Suomessa tehneet? Entä eräät muut ulkomaalaisryhmät?
Kuinka monta raiskausta virolaiset ovat Suomessa tehneet? Entä eräät muut ulkomaalaisryhmät?
Saavat ihan muutenkin naisia ja suomalaisista valitsevat vain promillen.
Virolaisethan ovat kovasti yliedustettuja Suomen rikostilastoissa. Myös niissä raiskaustilastoissa. Järjestäytynyt rikollisuus tulee/on tullut Suomeen Virosta jne.
Kukas juuri sai 9 vuotta Glo-hotellin huumeringistä ja kuolemista? Ja kukas siellä raiskas just 14 vuotiaan porukalla?
Virolaisethan ovat kovasti yliedustettuja Suomen rikostilastoissa. Myös niissä raiskaustilastoissa. Järjestäytynyt rikollisuus tulee/on tullut Suomeen Virosta jne.
Negerit ja Lähi-Idän kultamunat on yliedustettuna vielä räikeämmin. Virolaiset sentään tekee myös töitä täällä toisin kuin eräät
virolaiset sentään ovat yleensä fiksuja ateisteja, heillä on hyvä yleissivistys, oppivat suomea, eivät ole laiskoja vaan erittäin työtelijäitä ja tottakai paremman näköisiä ja siistimpiä.
Kukas juuri sai 9 vuotta Glo-hotellin huumeringistä ja kuolemista?
Katsos kaikki afrikkalaiset eivät ole somaleita.
Ja bytheway, siinä jutussa oli myös virolaisia syytettyjä..
Virolaisia ja venäläisiä miehiä ei saa kuka tahansa.
Negerit ja Lähi-Idän kultamunat on yliedustettuna vielä räikeämmin. Virolaiset sentään tekee myös töitä täällä toisin kuin eräät
Pakolaiset työllistyvät huonosti. Kaikki afrikkalaiset eivät ole pakolaisia. Esim. kenialaisten ja nigerialaisten työllisyys on Suomessa suurempi kuin suomalaisten tai virolaisten.
Mitkä jengit hoitaa narikka- ja ovibisnestä.