Saatteko orgasmin ilman käsiä?
Siinähän se jo tulikin.. Eli saatteko orgasmin vain esim. tekemällä lihassupistuksia ja fantasioimalla, täysin ilman että itse kosketatte itseänne?
Kommentit (48)
Se on kuin pyörällä ajo, kun sen kerran oppii, niin onnistuu ilman käsiä. Se pyörällä ajo siis.
Kysymys oli huonosti muotoiltu kun monet naiset tyydyttävät normaalistukin grindaamalla eli hankaamalla mahallaan klittaa vaikka tiukalle rullalle käärittyä pyyhettä vastaan tai jopa seisaallaan pöydänkulmaan.
Eli ihan ilman käsiä ja itsensä koskettelua onnistuu.
No kai se sulta onnistuu, jos kerran kirjoittaminenkin. Mitä käsillesi on käynyt? Laukesitko niille liian kovaa?
Vierailija kirjoitti:
Varma orkku: menet suihkussa lattialle istumaan, vaat vesihanan ja annat veden valua suoraa klotorikseen (ei käsisuihlulla) pam! Menee ehkä minuutti tai kaks, kokeile :)
Mun tyttökaveri kusee joskus mun klitalle. Se on taivaallinen tunne.
Uteliaan naisen katsellessa laukean joskus ilman fyysistä kosketusta, kulli vaan alkaa pomppia ja sitten pumppaus lähtee, sperma ruiskahtelee. Hallitsematonta, melkein parasta mitä on.
Kädet on vielä tallella joten en voi tietää ja toivottavasti en ikinä niin kauheaa kohtaloa koekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli huonosti muotoiltu kun monet naiset tyydyttävät normaalistukin grindaamalla eli hankaamalla mahallaan klittaa vaikka tiukalle rullalle käärittyä pyyhettä vastaan tai jopa seisaallaan pöydänkulmaan.
Eli ihan ilman käsiä ja itsensä koskettelua onnistuu.
Vaimoni on grindannut päälläni ties kuinka monta orgasmia. Stiä samaa tehnyt muissakin asennoissa kun kiima vienyt voiton ja orgasmi on tuloillaan. Ei ole sormilla hieromalla saanut muutenkaan koskaan.
Miksi ihmeessä ei saisi käsiä käyttää! Omia tai miehen.
Kyllä irtoo ja helposti sitten.