Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitkä piirteet tekevät kasvoistasi rumat tai kauniit?

Vierailija
30.09.2012 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista kasvoissani mielestäni ovat isot nukkemaiset silmät ja pitkät ripset, kauniin malliset kulmakarvat, symmetriset piirteet kaikenkaikkiaan, pulleat huulet ja kaunis hymy valkoisilla hampailla.

Vähemmän kaunista on couperoottinen iho ja se, että pidän itseäni aika tusinakasvona. usein myös mietin onko naamani kovin suuri, koska mielestäni minulla on aika iso pää. :D

Vierailija
22/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

-Siansilmät, eli liian suuret ja näkyvät silmäluomet

Mikä tuossa oli epäselvää? En osaa muutenkaan kuvailla sellaisia tyypillisiä suomalaisia silmiä, mutta eikös tuo nimitys "siansilmät" oo ihan yleisesti tiedossa?

on siansilmät ihan yleinen nimitys, mutta olen mieltänyt ne hyvin erilaisiksi kuin mitä taas tosta sun kuvailusta tulee mieleen. Kuvailemasi silmät kuulostaa enemmänki kauniilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään ainoaa piirrettä. Mulla on tavallinen nenä, tavallinen suu, tavalliset silmät, tavalliset posket, tavallinen otsa, tavallinen leuka. Että ehkä se on sit sopusuhtaisuus joka tekee musta kauniin.

Vierailija
24/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ajattelen, että siansilmät on sellaiset pienet, hailakat ja mahdollisesti reunoista punaiset.

Vierailija
25/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunista:

-korkeat poskipäät, tummahkot ripset ja kulmat luonnostaan, kaunis suu kuulemma

rumaa:

-ylipainon aiheuttama ylimäärinen massa

-epätasaisuudet ihossa

Vierailija
26/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muukaan kasvoissani ei oikeastaan ole rumaa, muttei mitenkään erityistäkään. Tavis olen.

Vierailija
27/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ajattelen, että siansilmät on sellaiset pienet, hailakat ja mahdollisesti reunoista punaiset.

Vai tarkoititko sä siansilmätyyppi nimenomaan sitä, että luomien sisäpuolet on näkyvät?

Sioillahan ei ole mitenkään suuret luomet joten ihmetyttää.

Vierailija
28/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit:

- silmät

- huulet

rumat:

- nenä

- huonohko iho osiltaan

Vierailija
29/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Mikä tuossa oli epäselvää? En osaa muutenkaan kuvailla sellaisia tyypillisiä suomalaisia silmiä, mutta eikös tuo nimitys "siansilmät" oo ihan yleisesti tiedossa?

on siansilmät ihan yleinen nimitys, mutta olen mieltänyt ne hyvin erilaisiksi kuin mitä taas tosta sun kuvailusta tulee mieleen. Kuvailemasi silmät kuulostaa enemmänki kauniilta.

Miksipä ei nämä voisi jonkun mielestä olla kauniitkin, jos nimittäin tykkää hillittömän kokoisista silmäluomista.

Vierailija
30/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Miksipä ei nämä voisi jonkun mielestä olla kauniitkin, jos nimittäin tykkää hillittömän kokoisista silmäluomista.

Vierailija
31/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

no toi "isot silmäluomet" osa vähän hämää. Tarkotatko raskaita luomia? Vai mitä? Mulle ensiks tuli mieleen semmoset (yleensä) isot silmät, joissa luomea näkyy vaikka silmät ovat auki.

Vierailija
32/33 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneinta on korkeat poskipäät ja lommoposket. Ruminta leveät leukaperät.

Vierailija
33/33 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni leuka, liian iso nenä, ohuet kulmakarvat ja eri korkeueella olevat silmät