Minkä takia julkkisten kuten Catherinen on pakko vaihtaa vaatteita näkyvällä paikalla?
Kun varmasti tietää että hän on yksi maailman seuratuimmista henkilöistä. Ja minkä takia on otettava aurinkoa yläosattomissa, vaikkakin yksityisellä pihamaalla?
Minä tavallinen tallaaja en ole koskaan ottanut aurinkoa yläosattomissa edes omalla pihalla ja hyvin oon rusketusta saanut. Vaikka minua tuskin jahtaisivatkaan paparazzit pusikossa. Korkeintaan naapurin ukkoa saattaisi kiinnostaa.
Joten kyllä mun mielestä tässä kohussa on pikkuisen Catherinelläkin itsensä tutkistelun paikka.
Kommentit (9)
Saiko Pippa liikaa huomiota?
että on halunnut vähän lisää palstatilaa ja tällähän sitä saadaan.
ellei vaihtais pikkuhousuja yleisellä paikalla ja liehuisi yläosattomissa ympäriinsä! monarkkipiireissä on kato kilpailu kovaa, se on pidettävä toisen mielenkiintoa yllä!
t. toinen, joka ei koskaan vaihda pikkuhousuja ulkona, eikä paistattele päivää yläosattomissa
vika, jos pitää vaihtaa kuistilla bikineitä.
Kuninkaallisilla olisi varmaan ollut varaa laittaa vaikka pieni näkösuoja tai pukukoppikin kuistille ja vetäistä verho eteen.
Tiedän julkkisten vaimoja, jotka pitävät julkisissa saunoissakin bikinit/uimapuvun päällä, vaikka eivät ole edes kuninkaallisia...
Kun varmasti tietää että hän on yksi maailman seuratuimmista henkilöistä. Ja minkä takia on otettava aurinkoa yläosattomissa, vaikkakin yksityisellä pihamaalla?
Minä tavallinen tallaaja en ole koskaan ottanut aurinkoa yläosattomissa edes omalla pihalla ja hyvin oon rusketusta saanut. Vaikka minua tuskin jahtaisivatkaan paparazzit pusikossa. Korkeintaan naapurin ukkoa saattaisi kiinnostaa.Joten kyllä mun mielestä tässä kohussa on pikkuisen Catherinelläkin itsensä tutkistelun paikka.
olen yli 4kymppinen, enkä ole koskaan alasti ollut edes omassa pihassani, saati julkisessa, enkä ole vaatteita vaihdellut myöskään ulkona...
eli eiköhän tuokin kohu ole vallan itse aiheutettua ?voisi sitä sen verran opetella käyttäytymään, ettei ilkosillaan keikistele !
Jos tietää, että elämää kytätään ja paparazzeja saattaa riippua puissa kuin tarzaneita liaanissa, niin pakkoko sen oli kekkuloida yläosattomissa - ylipäänsä missään, koskaan ?
Minä olen aina malttanut pitää bikinit päällä ja hyvin oon väriä saanut nahkaani riittävästi näinkin; vaikkei ole pienintäkään pelkoa, että kukaan jaksaisi kytätä saati sitten valokuvata...
Hän tiesi tasan tarkkaan, mihin ralliin lähtee mukaan, kun hyväksyi kosinnan; ja niillä säännöillä täytyy nyt sitten elää loppuikä. Koskaan hänellä ei ole paluuta tavalliseksi tavikseksi, vaikka mitä tekis.
Olis se kyl kauheeta elämää; tietenkin joku Williamin turvamies nukkui viereisessä huoneessa muutaman metrin päässä niiden häämatkallakin joka yö...ei milloinkaan rauhaa, yksityisyyttä, koskaan, missään. Mistään hinnasta en suostuis semmoiseen elämään, vaikka mitä maksettais.
taas mietin miksi ihmeessä niin kauhea kohu..mitä pahaa tossa on tapahtunut=)
Koko yläosattomuus tulisi kieltää kaikilta EU:n alueella. Se on täysin moraalitonta ja naista alentavaa. Kumma ettei naisasialiike ole puuttunut tilanteeseen, vaan antaa Katen alaston kuvien häpäistä naisten arvovaltaa.
Saiko Pippa liikaa huomiota?