Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin naimisiin rakkaudesta. Harmi vaan, että appivanhemmat ovat

Vierailija
30.09.2012 |

köyhiä ja alkoholisoituneita. Ei tule perintöä niin kuin mun vanhemmilta.

Mies iski kultasuoneen ja on varmasti tyytyväinen. Mulle tullut nämä ajatukset nyt vasta 20v avioliiton jälkeen.

Lapsilleni toivon parempaa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut pärjää aina

Vierailija
2/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eih, mä ainakin haluan, ettei mun vanhemmat jätä mulle mitään. Iloitkoon ja elääköön ihan sydömensä kyllyydestä kaiken omaisuutensa pois. Kaikki se on vaan maallista. Muistot ja rakkaus on korvaamattomia. Raha? Perintö? Herää jo? Ei ole tärkeitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ymmärrät sitten, miksi jotkut haluaa tehdä avioehdon.

Toisaalta, todennäköisesti elät kauemmin kuin miehesi, ei hän tule perimään sinua. Tai kukapa tietää.

Vierailija
4/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ymmärrät sitten, miksi jotkut haluaa tehdä avioehdon. Toisaalta, todennäköisesti elät kauemmin kuin miehesi, ei hän tule perimään sinua. Tai kukapa tietää.

Vierailija
5/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinnöstä. Silloin olette tasoissa.

Ja mies ei sua peri jos sulla on lapsia. Mies saa vain tasinkoa avio-oikeuden perusteella jos on köyhempi osapuoli. Ja jos vanhempasi tekevät perintöönsä avio-oikeuden poistavan ehdon niin silloin perintöä ei lasketa mukaan lainkaan.

Vierailija
6/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät, niin miksi eivät ole rajanneet miestäsi pois?

Vierailija
7/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhiä ja alkoholisoituneita. Ei tule perintöä niin kuin mun vanhemmilta.

Mies iski kultasuoneen ja on varmasti tyytyväinen. Mulle tullut nämä ajatukset nyt vasta 20v avioliiton jälkeen.

Lapsilleni toivon parempaa

Alkoiko valinta nyt harmittamaan?

Vierailija
8/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ihan eksäni nyksä. Ruma korppi joka hieroo vain käsiään odotellen rahaa. Itse ei viitsi edes käydä töissä.

Vierailija
9/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani istuivat rahavuoren päällä, elivät kituutellen eivätkä ostaneet itselleen tai meille lapsilleen juuri mitään muuta kuin pakolliset. Sitten eläkepäivillä pääsivät tuhlaamisen makuun vaan voi ei- nuukailu ja paska ravinto oli jättänyt jälkensä, kuolivat seitsenkymppisinä molemmat. Perintö meni meille lapsille ja jokainen tuhlasi sen tahollaan parissa vuodessa. :P Minä lähinnä kostoksi.

Vierailija
10/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin vanhempasi ehtivät kuolemaan. Tai pyydä vanhempiasi tekemään testamentti jossa estetään perinnön meno lapsien aviopuolisoille.

Vierailija
11/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski voi periä kuolleen aviopuolisonsa vain, jos siitä erikseen on tehty testamentti.

Vierailija
12/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski voi periä kuolleen aviopuolisonsa vain, jos siitä erikseen on tehty testamentti.

mutta ap kertoi lapsista, joten oletan että rintaperillisä on.

Vierailija
13/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä kumpi on rikkaampi tai "olinpa minä hyvä saalis kun vanhemmiltani tulee perintö". Hohhoi, millä todennäköisyydellä puolisosi on valinnut sinut mahdollisen perinnön takia? Ärsyttävää. Meillä mies on rikkaammasta perheestä, minun vanhemmiltani ei todennäköisesti tule mitään perintöä enkä ole mitään vaillakaan. Siis itse asiassahan me ei olla edes miehen kanssa naimisissa, yhdessä 16v. Jos mentäisiin naimisiin mies haluaisi avioehdon ja minä suostuisin siihen mukisematta. Ei ne minun rahoja ole. Olen rakastunut mieheeni hänen persoonansa, käytöksensä ja ulkonäkönsä vuoksi, en sen vuoksi että joskus 50 vuoden päästä SAATTAA tulla perintö. VOi hyvänen aika.

Vierailija
14/14 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ehtii vaihtaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan