Parisuhde on ihan solmussa,en tiedä mitä tehdä?!
En ymmärrä mitä suhteellemme on käynyt. Riidellään vaan koko ajan ja ärsytetään toisiamme. Ennen meillä oli hauskaa keskenämme,nyt pelkkää riitaa ja stressiä. Minua ei kiinnosta seksi,eikä oikein mieskään.. Alkaa tuntua,että ero on ainoa ratkaisu,mutta en lasten vuoksi haluaisi sitäkään. En oikein ymmärrä itseänikään miksi olen niin ärsyyntynyt koko ajan, voiko imetys aiheuttaa sellaista? Esikoisen syntymän jälkeen en ollut näin haluton ja hermoheikko. Häntä en imettänyt kovin kauan,kuopusta sen sijaan imetän vielä (8 kk) enkä keksi mitään muuta syytä siihen miksi olen näin vihainen koko ajan..
Kommentit (4)
toisinaan ollaan kyllä väsyneitä. Etenkin mies,ei jaksaisi oikein tehdä mitään työpäivien jälkeen. Olen itsekin kyllä väsynyt,mutta hoidan kaikki velvollisuudet,koska on pakko. Herään öisin vauvan kanssa ja hoidan myös isomman (4 v.) päivisin,hän on kerhossa kolme krt viikossa.
En sinänsä koe lasten kanssa olemista rankkana,mutta miehen kanssa ei suju. Mies syyllistää minua seksin vähyydestä ja siitä,että joudun käyttämään iltaisin aikaa tenttiin lukemiseen. Itse koen miestä kohtaan lähinnä välinpitämättömyyttä ja välillä ärsytystä. On yritetty jutella asioista,mutta usein päädytään riitelemään tai mies alkaa mököttää. Joskus on saatu vähän puhuttua,mutta arkeen hyvät aikomukset eivät siirry.. Välillä minusta tuntuu etten vaan saa hallittua omaa vihamielisyyttäni,vaikka yritän.. Usein riidat syntyvät minun valittamisestani,joka johtuu siitä että ärsyynnyn miehen tekemisestä tai tekemättä jättämisestä.
En ymmärrä sitä miksi minua on nyt alkanut häiritä miehen oleminen ja tekeminen näin paljon. Yhdessä on oltu kahdeksan vuotta,viisi naimisissa. Ap
niin tehkää ihan lista,mitkä hommat kuuluu kummallekin.
ja toi ärsyyntyminen..mulla oli ihan sama nuorimmaisen lapsen syntymän jälkeen,ärsytti toisessa kaikki ja seksistä riideltiin aina.
viekää lapset hoitoon mummolaan/kummille/kaverille tai kenelle luotettavalle saatte ja viettäkää viikonloppu tai edes yö kaksin,mieluummin pois kotoa.ja imetys ei oo este siihen,rintapumppu messiin.te tarviitte just sitä nyt.
kahdenkeskistä aikaa ja siitä haaveilenkin joskus,tuntuu vaan ettei raaskisi pienempää laittaa yökylään,vaikka ei kai hän siihen kuole. Ap
nukutko/nukutteko kunnolla? Univaje on kauheaa, tuntuu kuin persoonallisuus muuttuisi vaikkei olisi mitään jokaöistä valvomistakaan. Lapsia ilmeisesti siis kaksi? Kuinka pitkä parisuhde? Hormonit nyt voivat tehdä monenlaista, haluttomuus imetysaikana lienee hyvinkin yleistä. Pystyttekö riitelemättä yhtään keskustelemaan tunteistanne ja tarpeistanne?