Mikä on lähihoitajan palkka?
Vanhuspuolta mietin,tietenkin työkokemus ja lisät ym. vaikuttavat!
Kommentit (11)
siis peruspalkka, yksi kokemuslisä siinä on mukana. alaisät tuohon päälle.
Jos veroprosentti olis 39 ja sit se pakollinen 5,5 eli käteen jäisi 56,5 prossaa palkasta. Näin mulla. Ei kannatta opiskella akateemisesti kun tuntuu ettet ole palkkasi ansainnut. Ok saan käteen 4000e mutta vituttaa tää Suomen verotus
peruspalkka, siihen vuorotyölisät päälle. Peruspalkassa on kolme kokemuslisää.
Jos veroprosentti olis 39 ja sit se pakollinen 5,5 eli käteen jäisi 56,5 prossaa palkasta. Näin mulla. Ei kannatta opiskella akateemisesti kun tuntuu ettet ole palkkasi ansainnut. Ok saan käteen 4000e mutta vituttaa tää Suomen verotus
Tllä tyylillä sulle on sit lähihoitaja siellä vanhainkodissa.
2500€.Yötöistä tietenkin tulee lisää.En tiedä myöskään onko ikälisiä tolla alalla enää käytössä.
Kuukausipalkka. Siinä ei ole vielä mitään ikä/kokemuslisiä, koska olen vasta opiskelija ja teen keikkaa. Ilta-, lauantai- ja sunnuntailisät tulee tietty päälle. Öitä en tee, vielä.
2500€.Yötöistä tietenkin tulee lisää.En tiedä myöskään onko ikälisiä tolla alalla enää käytössä.
Metsään meni niin palkka- kuin myös lisäarvaus!
Mikä on lähihoitajan palkka?
Hmm ehdottomasti.
Varsin asialisia vastauksia,paitsi tämä pakollinen idiootti vikana tässä ketjussa =).Riittäis mulle ihan hyvin!
Peruspalkka vanhainkodissa 2050e ilman mitään kokemuslisiä, tuohon vielä vuorolisät päälle
kokemuslisiä on jonkunverran.