Vierailija

kun sammui saunalle. Tuli tänään kotiin vasta aamupäivällä, bussilla. Auto jäi työpaikan pihaan, ei aamullakaan vielä uskaltanut ajaa sitä.

En ole puhunut tolle mitään koko päivänä kuin ohimennen käskyttänyt, kun on pitänyt viedä yhtä lapsista harrastukseen alkuillasta. Olen lasten kanssa eri huoneessa, enkä halua miestä tähän.

Olen miettinyt mitä tehdä, kun ei ole eka kerta. Edellisestä varmaan jotain 1-2 vuotta, mutta ihan sama miten usein, kun näin käy lähes aina kun työporukalla lähtevät. Ei ole hänellä tolkkua ilmaisen viinan suhteen. Kerran ovat ambulanssista soittaneet mulle, joku oli kaupungilla käynyt miehen päälle ja kaatanut katuun, oli aivotärähdys. Kaksi kertaa on ollut niin humalassa ravintolassa ja kaverit myös, tai on yksin eksynyt ravintolasta ulos eivätkä kaverit mukana, että poliisi on korjannut talteen putkaan.

Näin kävi, eli putkaan joutui, ensimmäisellä kerralla kun oli pois kotoa. Soitin silloin sairaalat ja poliisille, kun olin huolissani. Poliisissa olivat ensin, että ei mitään tietoa. Kuitenkin kun itkupäissäni selitin tilannetta, että oon vauvan ja muiden lasten kanssa kotona eikä miestä näy ja pelkään, tää poliisi kysyi, että ai minkä niminen ja kun kerroin, sanoi, että ei he voi kertoa mitään, mutta etten huolehtisi, mies on kyllä tallessa. Eivät saa vissiin kertoa jos on putkassa, mutta taisi vähän rikkoa sitä ohjetta.

Olemme olleet 15 vuotta yhdessä ja on ollut juhlimassa noin kerran-pari vuodessa. Tämä eilinen on viides kerta kun kadonnut, eli ei mitään jokapäiväistä hommaa. Silti mua suututtaa, joko tulee kaveri-illoista aivan tuhannen päissään ja sekavana tai sitten jää reissulle.

Ajattelin nyt näpäyttää. Huomenna kunhan olen herännyt, pakkaan päiväreissua varten kassin ja lähden sukulaismökille, minne saan mennä milloin haluan. Olen saanut sinne oman avaimenkin, sanoivat, että mene milloin vaan. Asuvat itse kauempana, olemme käyneet perheen kanssa siellä päiväseltään saunomassa ja uimassa ja katsomassa, että kaikki paikat ovat kunnossa. Menen, lämmitän saunan, keittelen kahvit, katselen syksyä. Otan rennosti koko päivän. En sano edes lapsille, keksiköön mies heille jotain selitystä kuten mäkin jouduin tekemään. Enkä takuulla vastaa puhelimeen. Tuun illalla kotiin.

Tämmöinen suunnitelma. Lapsellista, toki, mutta antaa olla. Minäkin saan joskus olla lapsellinen ja typerästi käyttäytyvä!

Sivut

Kommentit (43)

mies soitti alkuyöstä ja oli niin tuhannen humalassa etten saanut puheestaan juuri mitään selvää. Myöhemmin yritti soittaa ja puhua jotain, mutta se oli jo sellaista muminaa, että jo luovutin ajatuksen kotiintulemisestaan ennen aamua. Jos on siinä kunnossa yrittänyt jotain, niin tuskinpa saanut edes seisomaan.

Olisi ees ainut kaveriporukastaan, mutta kun ne vetää kaksin käsin sitä viinaa ja sammuu pitkin saunoja ja ravintoloita. Idioottimeininkiä. Tietyt kaverit porukalla saavat aikaan sellaista tuubaa, että oksat pois.

Jos mies olis idiootti suurimman osan aikaa, eikä kerran - pari vuodessa, oisin jo pakannut kamansa ja siirtänyt ulkoruokintaan, mutta nyt joutui vain saunan pukuhuoneeseen patjalle lattialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sun miehes ei siitä kärsi eikä se siitä mitään tajua, suuttuu korkeintaan sulle, kun on huolissaan, kuten sinä sille...

Muksus luottamus suhun tosin järkkyy ihan satasella. Eli onko ihan hyvä idea koettaa kostaa, kasvattaa tms mitä hittoa yritätkään?

"Tämmöinen suunnitelma. Lapsellista, toki, mutta antaa olla. Minäkin saan joskus olla lapsellinen ja typerästi käyttäytyvä!"

Minusta ihan oikein ja ansaitset rennon päiväsi kyllä. Lapsellista ehkä, mutta parempi keino tämä on näpäyttää kun esim.raivoaminen.

Tajuaapahan mies ehkä edes vähän miltä se epätietoisuus tuntuu.

tolkuttomassa möngerryskännissä mitenkään laadukkaaseen seksiin pystyisi. Siis joo, on erektio-ongelmia kun yrittää silmät ristissä jotain söheltää ja olla miehekäs, ja puheestakaan ei saa selvää.

Selvinpäin ei ongelmia.

Lainaus:

Sun miehes ei siitä kärsi eikä se siitä mitään tajua, suuttuu korkeintaan sulle, kun on huolissaan, kuten sinä sille...

Muksus luottamus suhun tosin järkkyy ihan satasella. Eli onko ihan hyvä idea koettaa kostaa, kasvattaa tms mitä hittoa yritätkään?

Lapset kumminkin ekana aamulla isältään kysyy saako mennä kavereille / saako kaverit tulla meille, me vanhemmat ei heitä kiinnosteta viikonloppuisin ihan kauheasti... Eli kouluikäisiä ovat kaikki.

Mä en yritä muuta, kuin ottaa vähän omaa aikaa kun kiristää aika pahasti vanne päätä. Menen ja lämmitän saunan, keitän kahvit ja juon sitten laiturilla saunan päälle kahvia. En laita ees radiota päälle vaan oon ihan itsekseni ihan hiljaisuudessa. Illasta kotiin.

Lainaus:

Lainaus:

Lapset kumminkin ekana aamulla isältään kysyy saako mennä kavereille / saako kaverit tulla meille, me vanhemmat ei heitä kiinnosteta viikonloppuisin ihan kauheasti... Eli kouluikäisiä ovat kaikki.

Mä en yritä muuta, kuin ottaa vähän omaa aikaa kun kiristää aika pahasti vanne päätä. Menen ja lämmitän saunan, keitän kahvit ja juon sitten laiturilla saunan päälle kahvia. En laita ees radiota päälle vaan oon ihan itsekseni ihan hiljaisuudessa. Illasta kotiin.

mutsi harrastaa samaa katoamista kuin faija, ihan hyvät roolimallit saavat. Onneksi ei toistu usein, edes mieheltä.

Koston vaihtoehtojakin olis...

Lainaus:

tolkuttomassa möngerryskännissä mitenkään laadukkaaseen seksiin pystyisi. Siis joo, on erektio-ongelmia kun yrittää silmät ristissä jotain söheltää ja olla miehekäs, ja puheestakaan ei saa selvää.

Selvinpäin ei ongelmia.

ja laatua on aina ollut. Selvinpäin toki herkempää, mutta kännipanot ovat jotain aivan ihanaa

Lainaus:

Lainaus:

Selvinpäin ei ongelmia.

ja laatua on aina ollut. Selvinpäin toki herkempää, mutta kännipanot ovat jotain aivan ihanaa

sun mies antaa jotain aivan ihanaa möngerryskännissä?

Just joo, ja mä oon helinä-keiju :D

antaisit ihan olla? Jos kerran vuodessa harrastaa isiotismia niin antaa harrastaa. Suhtaudu siihen niin että tiedät ettei tule yöksi kotiin ja anna pitää hauskaa. Vai onko se jotenkin muulla tavoin sinulta pois kuin ettei tule yöksi? Sopikaa etukäteen että otta näinä iltoina hotellin niin eitartte sunkaan olla huolissaan. Helpompaa muuttaa omaa ajattelutapaansa kuin toista ihmistä.

eli kaikki illat kavereiden kesken päättyy viimeistään siihen, että sammuu baariin ja kannetaan sieltä ulos. Yleensä jotenkin kotiin aina löytää, mutta sellaisessa kunnossa saisi mielummin jäädä kavereille. Tosin nukkumaan se kotona menee ja nousee joskus päivällä selvittyään. Nuorempana tätä oli useinkin. Nykyään harvemmin käydään missään. Joskus mua huolestuttaa ettei sattuisi mitään. En mä tosin siitä ole jaksanu kiukutella.

Jos isä on jo epäluotettava, niin voitko kuvitella kuinka kamalaa se on lapsille kun äiti alkaa käyttäytyä samalla tavalla. Aiheutat lapsillesi vuosien traumat aivan turhaan.

Voin kyllä heille sanoa, että oon ihan tallessa mut tuun myöhään. Miehelle en sano mitään. Eivätpä sit lapset huolehdi.

Nyt vaan tartten yhden päivän itsekseni poissa tästä. En mä yötä myöten poissa ole. :-) Haaveilen jo nyt huomisesta kahvihetkestä laiturin nokassa yksinäni. Mun pää räjähtää muuten.

Onpahan varmaan parempi lapsille kuin se, että antaisin hermojen napsahtaa ja karjuisin tolle idioottille äijälle. En sano mitään. Lasten kanssa touhusin kyllä tänään kovasti, sen minkä kavereiltaan ehtivät kotona olla.

kuinka mitätön tämä murhe on??? JOhtuuko tämä ämpärin kokoinen maailmankaikkeus hormoneista vai oletteko aina tällaisia?? Ei ole tietenkään kiva että toinen juo jalat olta ja jää milloin minnekin, mutta jos se tapahtuu harvoin ja kyseessä aikuinen ihminen niin ei sen nyt niin hirveästi pitäisi haitata. Ei toiseen ihmiseen ole tuollaista omistus-jakontrollioikeutta. Ja todella lapsellista mitää jotain mykkäkoulua eri huoneissa. Omituista ettei aikuiset ihmiset osaa puhua tunteistaan. Ja sama juttu ap; mene vaikka kolmeksi yöksi sinne mökille. herranjestas, kyllä nyt ihminen voi mennä mökille!!! Oli äiti tai ei. Kyllä on aika pienessä ämpärissä ne lapsetkin jos on maailmankirjat sekaisin ja lapsuus täynnä traumoja jos äiti sanoo että nyt ottaa vähän päähän, heippa ja tulen parin päivän päästä takaisin. Miten ihmeessä ne lapset selviää edes koulusta saati elämästä järjissään jos joka asiasta tulee trauma??

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat