Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eihän tää ole todellista, eihän?

29.09.2012 |

Eli siis. Olen 23-vuotias nainen, asun mieheni kanssa Tanskassa, jonne muutin perheeni mukana kun olin 16. Isäni siis on tanskalainen ja äiti suomalainen ja mieheni on myös tanskalainen.

Olin kyllä tietoinen, että äidin puolen suvussa kulkee monikkoraskauksia aika paljonkin - itsellänikin oli kaksoissisarus, mutta hän menehtyi raskaudessa järkyttävän stressin vuoksi.

Pointti nyt on siinä, että tässä oli tänään ultra ja reaktio oli vähän "mitä vittua?!?!?!?!" kun se ultratäti kertoi että odotan NELOSIA. Siis mitä oikeasti? Ei mulle pitänyt näin käydä. Ei ei ei.

Jotain tukea kärsivälle?

Puhuin miehen kanssa ja se haluaisi pitää lapset - oikeastaan niin minäkin. En ole varma. Pärjäänkö mä? Entä me?

Suomessa on varmaan aka vähän nelosia? En tiedä. Kuitenkin anteeksi että häiritsin teidän rauhaanne, mä jään miettimään, oli pakko purkaa tää jonnekin.

Ja pahoittelen kirjoitusvirheistä, olen asunut niin kauan Tanskassa etten osaa suomea enää kunnolla...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos teillä tukiverkko kunnossa niin kyllä pärjäätte!! ja eiköhän myös kunnalta/kaupungilta saa tukea. meidän kaupungissa neuvolassa tarjottiin kotiapua kun meille syntyi kaksoset ja neljä lasta jo ennestään. ymmärrän kyllä huolesi kun itsellä oli jo huoli kun kuuli kaksosista niin saatika sitten nelosista mutta kyllä te pärjäätte mainiosti oikea asenne ja kärsivällisyyttä vaan =) tsemppiä ja paljon onnea!! tule ihmeessä tänne kertomaan miten sujuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla