Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

41v paljastaa rintsikkaoivalluksensa :D

Vierailija
29.09.2012 |

En ole koskaan ajatellut asiaa sen tarkemmin mutta olen aina mieltänyt rintsikoiden värin näin:

Valkoiset ovat perusrintsikat. Mustat ovat astetta seksikkäämmät. Beiget astetta seksittömämmät esim. uskonnollisille ja vanhuksille.

Luulin siis että vain naiset joille valkoiset ovat liian korkealla seksuaalisuusasteikolla valitsevat "häveliäämmät" beiget jonka takia beigejä ylipäätään valmistetaan.

Vasta tällä kesälomalla tajusin että beigeydellä on oikeasti tarkoitus: ne näkyvät valkoisen paidan alta vähemmän kuin valkoiset.

Mitähän sitä vielä ehtii oivaltaa ennen viittäkymppiä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beiget tai nudet tai kermanväriset on juuri siksi, että pysyy classy tyylikkäänä valkoisten vaatteiden kanssa. Itse myös pidän beigestä värinä, tyylikäs. Minulla noita siis on, toki on muitakin värejä kaikenlaisia. Mustat tai beiget yleensä. Ja aikamoinen kiimapimppa olen.

Vierailija
2/5 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

push upit. Pienirintaisesta tuli hetkessä rintavaon ylpeä omistaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, voi missä olet viettänyt viimeiset 20 vuotta?

Vierailija
4/5 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen päätellyt tuon jo aikoja sitten ihan itsekseni :D

Vierailija
5/5 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan yo-juhlat. ostin vaaleanharmaan mekoon ja ostin alle uudet alusvaatteet ihan ekaa kertaa sellaisesta alusvaateliikkeestä jossa oli oikein palvelua. ja myyjä suositteli noita nudeja ja nehän on upeat päällä ja eivät nät läpi.

Luulen , että munhun on oikeesti vaikuttanut se,että lapsena kauhistelin isoäidin valtavia rintsikoita jotka oli kaikki beigejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi