Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole fyysisesti viehättävä miesten mielestä

Vierailija
29.09.2012 |

olen pian 40 vuotias. Nuorena vedin kovastikin vastakkaista sukupuolta puoleeni, eikä asiaa ole tarvinnut ajatellakaan vuosiin.

Nyt olen taas sinkku ja törmännyt tosiasiaan, etten ole haluttava.

Persoonastani saan kyllä edelleen paljon positiivista palautetta, mutta ihan kuin minua ei pidettäisi naisena ollenkaan.

Ja joo, mulle on tullut lisää painoa (en ole kuitenkaan ylipainoinen), näytän väsyneeltä ja ikäistäni vanhemmalta.

Tunnen itseni pelkäksi vitsitki, vaikka tähän asti itsetunto on ollut kohdillaan ja viihdyn itsessäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kyse olisi rumuudesta vaan siitä että lähetät tietämättäsi väärää signaalia. Halutessasi saat varmaan helposti muutosta aikaan.

Vierailija
2/4 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tehneeni selväksi että "olen markkinoilla".

Luullut että miehet ovat kiinnostuneita, kun viihtyvät ja keskutelevat kanssani. Mutta sitten poikkeuksetta käynyt ilmi, etten ole heille nainen ollenkaan, avautuvat kertovat ihastuksistaan ja joskus kysyvät oikein neuvoja miten lähestyä jotain naista.

Viimeksi vietin aikaa itseäni 7-v nuoremman miehen kanssa (muut olleet oman ikäisiä!), joka itse hankkiutu seuraani, pyysi ulos jne. Luulin, että on kiinnostunut, mutta olinkin äiti hahmo. Tunsin itseni todella typeräksi!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuvittelit?

ota joku vanha paskanen patu, sen voit saada.

Vierailija
4/4 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulle naisellinen kampaus, meikki ja kivat, yksinkertaisen tyylikkään, naiselliset vaatteet tekisivät ihmeitä.

Pyydä puolueeton mielipide joltain siitä, miltä näytät. Äijämäinen tyyli ei pure miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan