Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah! Minä niin tiesin näin tämän menevän.

Vierailija
29.09.2012 |

Käly täytti 35v. Anopin painostuksesta laitoimme hänelle lahjaksi 80€, minusta se oli tosi paljon, sille rahalle olisi ollut meillä muutakin käyttöä ja minusta tuo oli keksimällä keksitty rahastus.

Olisin vielä ymmärtänyt jos olisi viettänyt oikeat juhlat alkoholi tarjoiluineen mutta juhlat oli lapsen 9v. synttäreiden yhteydessä eli oli vain keksitty että ovat molempien synttärit. Lapsen oikea synttäripäivä oli ollut 1,5kk aiemmin. 120€ meni että heilahti kun niille yhteissynttäreille mentiin. Vastineeksi sain kupin kahvia ja ällömakeaa kakkua, edes kiitosta ei kuulunut kummaltakaan.

Mielenkiinnolla odotin mitäpä kun minä täytän 40v. miten minua muistetaan. No minun synttärit oli ja meni, kälyltä ei tullut edes onnitteluja lahjasta puhumattakaan ja käly kun on niin tarkka että jos saa lahjan joltakin niin selvittää lahjan arvon että tietää antaa saman arvoisen lahjan. Kälyn logiikalla olisi näin että jos saa 35v lahjaksi 80€ tulisi silloin 40v. lahjan olla 120€ mutta tämä ei näköjään koske meidän perhettä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi