Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaa limatulpasta

Vierailija
28.09.2012 |

Ällö kysymys, mutta haiseeko limatulppa miltään? Jos voitte auttaa tietämätöntä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tuli vaan normivalkovuotoa, paksumpaa tosin ja enemmän, välillä ihan ektoplasmameininkiä melkein.

Jos normaalisti alapeset, niin erityinen haju olis kyllä varmaan vähän huolestuttava asia. Hop tarkistamaan asia lääkäriltä siis!

Vierailija
2/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin, onkohan multa jo tullut limatulppaa. Valkovuotoa tulee kuin viimeistä päivää, mutta enpä ole sitä niin läheisesti tutkaillut, että tietäisin onko limaisempaa kuin tavallisesti.

Alle viikko laskettuun aikaan, hermot menee vähitellen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se limatulppa oli ihan selkee tapaus ainakin mulla, ei olis voinu sekottaa norm. valkovuotoon. Yhtenä iltana tuli ja 4 vrk myöhemmin syntyi lapsi.

Vierailija
4/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin, onkohan multa jo tullut limatulppaa. Valkovuotoa tulee kuin viimeistä päivää, mutta enpä ole sitä niin läheisesti tutkaillut, että tietäisin onko limaisempaa kuin tavallisesti.

Kyllä se limatulppa oli ihan selkee tapaus ainakin mulla, ei olis voinu sekottaa norm. valkovuotoon. Yhtenä iltana tuli ja 4 vrk myöhemmin syntyi lapsi.

Vierailija
5/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös aivan selkeä klöntti. Pönttöön tipahti niin että vedet roiskui. Illallla lähti kasilta. Seuraavana päivänä oli vauva kainalossa. Ennen tulpan irtoamista mulla tuli paljon vetistä valkovuotoa viikon verran. Luulin että valutan jo lapsivettä, mutta kävin tarkistuksessa niin oli vaan valkovuota.

Vierailija
6/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli limatulppa, niin oli monen cm kokoinen hyllyvä hyytelö. Ei voinut erehtyä mikä se on.

Alle viikko laskettuun aikaan, hermot menee vähitellen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi