Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiirettä on mutta treenata ehtii (Martinan blogi):

Vierailija
28.09.2012 |

Pikkuhiljaa alkaa tämä arki muovautua meille kaikille ja kyllähän tässä hommaa piisaa kun on iso koti mitä huoltaa, Victorian kanssa pientä uhmaa ja muutenkin paljon haastetta vaikka kiltti muuten onkin, Hercules vaativa iso koira sekä muut perheenäidin ja kumppanin rooliin kuuluvat askareet sekä omat työt ja treeni. Tähän päälle ihan pieni elämän alku niin kyllä, nyt voin kertoa ettei tarvitse miettiä että mitä tekisi seuraavaksi

En kuitenkaan valita, olen ihan todella onnellinen elämääni, rakastan perhettäni yli kaiken. Kaikilla on omat vaikeudet ja haasteet ja ne kuuluu elämään, niistä pitää vaan oppia ja niitä ei saa tehdä ylitsepääsemättömiksi. Kaikkeen on olemassa ratkaisu ja kaikesta selviää jos vain haluaa. Sen verran minä tiedän varmaksi.

Tänään olen ollut taas Karhupuiston sairaalassa lymfahoidossa, tehnyt pitkän kävelylenkin raikkaassa syysilmassa sekä lenkin perään hyvä kahvakuula treeni kotona. Myös herättelin vatsalihaksia ekaa kertaa… nesteitä on lähtenyt kropasta ihan sikana ja maha onkin jo lähtenyt kokonaan pois. Kuukauden päästä olen ihan huippu kunnossa ja vatsalihakset näkyvissä.

---

Kannattaisikohan nyt vähennellä noita omia treenejä ja antaa aikaa sille mustasukkaiselle 3-vuotiaalle ja vastasyntyneelle vauvalle? Tulee minulle ekana mieleen.. Ilmeisesti Martinan onkin yhdessä vauvan isän kanssa, luulin että erosivat?

(Seiskan sivuilta Martinan blogista)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jollain rahkeet riittää kuntoiluunkin synnytyksen jälkeen, liikunnasta ja omasta ajasta se totisesti tulee se energia jonka avulla jaksaa olla lapsien kanssa paremmin.

Typerää haukkuminen huonoksi äidiksi jos liikkuu ja pitää huolen itsentään, Martina on äiti joka hoitaa koiransakin kunnialla vaikka pieniä lapsia.

Aikamoinen saavutus Martinalta, alle viikossa kroppa kunnossa!

Vierailija
2/11 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jollain rahkeet riittää kuntoiluunkin synnytyksen jälkeen, liikunnasta ja omasta ajasta se totisesti tulee se energia jonka avulla jaksaa olla lapsien kanssa paremmin.

Typerää haukkuminen huonoksi äidiksi jos liikkuu ja pitää huolen itsentään, Martina on äiti joka hoitaa koiransakin kunnialla vaikka pieniä lapsia.

Aikamoinen saavutus Martinalta, alle viikossa kroppa kunnossa!

Martina on hieno roolimalli varsinkin omille tyttärilleen, hänestä saisi ottaa mallia moni muukin mamma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että vaikka M treenailee niin on kyllä muksujensa elämässä ihan kiinni riittävästi. Vai 24/7 on se ainoa oikea UHRAUTUVA tyyli?

Vierailija
4/11 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossakin on voinut vaunulenkkeillä ja kotona kavakuuladreeni. Lähtekää mammat lenkille niin huomaatte, että jaksatte tehdä muutakin kuin roikkua AV:llä. Moni mamma ei todellakaan ole lapselleen läsnä koneella istuessa.

Vierailija
5/11 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntynyt vauva nukkuu valtaosan vuorokaudesta, hyvällä tuurilla nukkuu myös VIctoria. Martina treenaa tunnin päiväss, keneltä pois, keneltä? Ei keneltäkään muulta kuin lösähtäneeltä, elämään kyllästyneeltä läskipaska av-mammalta jonka suurinta liikuntaa on pöngertää goretexeissaan ylös hiekkalaatikosta käytöstavatonta kakaraansa paimentamaan.

Vierailija
6/11 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalonsa eteen. Mulla lähti kilot imetyksellä ja vaunulenkeillä.

Vierailija
7/11 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sairaalasta pääsi ennätysajassa?

Mä olin viimeks synnärillä 20 h...olenpas siis ollut erikoisen hyvässä kunnossa ;)

Vierailija
8/11 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/11 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytin seitsemännen lapseni pari viikkoa sitten.

En treenaa itseäni mitenkään tarkoituksellisesti, mutta saan päivittäin hyötyliikuntaa siivoamisesta, piha-/tallihommista ja kun käyn iltaisin/öisin koirien kanssa pitkillä kävelylenkeillä ja hevosten kanssa ratsastamassa.

Minulla siis omaa aikaa aina iltaisin klo 21 alkaen, kun lapset laitettu nukkumaan. Aamu seitsemästä ilta yhdeksään olen siis koko ajan lasteni (2vko-12v) kanssa.

En ole koskaan ollut ylipainoinen, eikä koskaan tullut 10 kiloa enempää raskauksien aikana ja joka kerta olen palautunut entisiin mittoihin viikon kuluttua synnytyksistä.

Vierailija
10/11 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen laihankin kannattaisi treenata vähän niin saisi hyvännäköisen kropan.

Vierailija
11/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia uuden vauvan nimeksi?!