Kostin viimeinkin miehelleni parin vuoden kärsimykset
Miehelläni on inhottava tapa pelästytellä ja säikytellä minua. Minusta on tullut omassa kodissani hermoheikko, koko ajan pelkään, että se koskaa taas hyökkää oven takaa ja nauraa päälle säikähdykselleni.
Kerran sain nämä säikyttelyt loppumaan, kun ihan tosissani itkin, että kuinka paljon pelkään. Hetken päästä säikyttelyt taas jatkui.
Äsken olin suihkussa ja mies odottikin suihkuverhon takana ja meinasin taaaaas saada paskahalvauksen.
Kostin leikkaamalla miehen kalsareihin pierureiän takapuolen kohdalle. Ja sanoin, että joka kerta, kun pelästyn, leikkaan lisää reikiä aina uusiin ja uusiin kalsonkeihin.
Näin aikuismaisesti meillä elellään.
Kommentit (23)
" Ihan tosissaan muuten, psykopaatit harrastavat tuollaista. Niiden yksi leimallinen piirre on, että kiusaavat muita ja nauravat päälle."
Ja jotenkin parin vuoden takaiset fiilarit kilahtivat päälle. Sori hyökkäävä tyylini, mutta ihan oikeesti jos se jatkaa tota niin kantsis miettiä. Ehkä on ihan hyvä ettei teillä ole lapsia.
Vierailija:
" Ihan tosissaan muuten, psykopaatit harrastavat tuollaista. Niiden yksi leimallinen piirre on, että kiusaavat muita ja nauravat päälle."Ja jotenkin parin vuoden takaiset fiilarit kilahtivat päälle. Sori hyökkäävä tyylini, mutta ihan oikeesti jos se jatkaa tota niin kantsis miettiä. Ehkä on ihan hyvä ettei teillä ole lapsia.
Enköhän mä tunne paremmin mieheni kuin sinä. Et tunnu ymmärtävän edes selvää suomea. MIEHENI EI OLE PSYKOPAATTI.
ap
Vierailija:
Ei mieheni oikeasti mikään hirviö tai sadisti ole, kunhan vain pilailee. Ei vain tajua, kuinka hermoheikoksi mut on oikeasti tehnyt.
Ja tosiaan, kalsareiden jälkeen siirryyn päällyshousuihin, hyvä idea! Miehen säikyttely ei toimi, koska se ei koskaan pelästy. Enkä toisaalta halua pelästytellä sitä, koska tiedän kuinka kamalaa se on...
ap