Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette perustelleet palkankorotusta?

Vierailija
28.09.2012 |

Miten pomo suhtautui pyyntöön?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaaminen ja käytettävyys ovat selvästi lisääntyneet, toimenkuva oli laajentunut ja osaaminen lisääntynyt, joten pyysin tällä perusteella korotusta palkkaan. Ja sain.

Vierailija
2/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokorotus, kun työt lisääntyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omalla osaamisellani perustelin

Suhtautui hyvin, vaikka heti en korotusta saanutkaan.

Keskustelu johti ylenemiseen ja sitä kautta parempaan palkkaan.

Vierailija
4/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asia selvä, meillä on kuitenkin tietyt rajat kuinka paljon palkkaa voi korottaa kerrallaan"

4% korotus

Vierailija
5/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi työnkuva laajeni, joten ilmoitin, että saatte etsiä mun työpisteelle kohta uuden tyypin, sillä en aio hoitaa hyväntekeväisyytenä kahden ihmisen töitä. Esitin tämän hymyillen ja huumorimielellä. Pomo ymmärsi, että vitsissä on aina puolet totuutta ja palkka nousi 600 euroa.

Vierailija
6/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn määrä ja vaativuus lisääntyi, ja esimies tietää että oon muuttamassa ja täysin leipääntynyt ja vakavasti harkitsen irtisanoutumista. Nyt tuli ylimääräinen "hyvän naisen lisä" ja ens kuussa palkankorotus. Määrää en tiedä vielä.

Vierailija
7/7 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi työnkuva laajeni, joten ilmoitin, että saatte etsiä mun työpisteelle kohta uuden tyypin, sillä en aio hoitaa hyväntekeväisyytenä kahden ihmisen töitä. Esitin tämän hymyillen ja huumorimielellä. Pomo ymmärsi, että vitsissä on aina puolet totuutta ja palkka nousi 600 euroa.

Tosin multa kysyttiin, paljon olisin vailla toimenkuvan muuttueessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi