Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Backlundin kirjoitus lastenklinikalla asioivasta "White trashista" törkeä

Vierailija
28.09.2012 |

Itse asioin säännöllisesti lapseni kanssa ko.sairaalassa ja on aivan mahtavaa, että suomessa saadaan lapsille hyvää tasokasta hoitoa tulotasosta huolimatta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystyksessä, ihan tavallisia ihmisiä siellä on. Ei mitään kummempaa draamaa.

Hyvä tietää, että kokoomuslaisille Lastenklinikka on vähän kuin Korkeasaari, jossa käydään katsomassa hassuja eläimiä ja nauramassa niille.

Vierailija
2/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo WT-termi on levinnyt ihan liiaksi äiti-ihmisten ajatteluun ja en itse sitä viljelisi. ;) Lastenklinikalla hoito on ensiluokkaista, kärsimättömät vanhemmat eivät aina ajattele omaa napaansa pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se entinen läski?

vaan ihan nykyinenkin. Ja ikäistään n. 15 vuotta vanhemman näköinen. Miten se voikin olla niin vanhan näköinen?

Ja sitten taas takaisin aiheeseen; typerä blogikirjoitus kertakaikkiaan.

Vierailija
4/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus kirpasee kun täällä av:lla on näitä viisaita ja kouluttautuneita äitejä

Way to go Lotta. Uskalsit sanoa totuuden:)

Vierailija
5/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää kiroilevat äidit. Ja äidit ketkä ravaa tupakalla ja antavat sairaan lapsensa odottaa sisällä tai vievät kylmettymään tupakan savuun.

Ihan oikeasti aikuisen sivistyneen vanhemman puheeseen ei kuulu kiroilu.

Tulee heti sellanen moukkamainen olo ihmisestä.

Mua ärsyttää jo kaupassa nähdä äiti kuka komentaa ja käskee lastaan käyttäytymään ja itse ei omaa käytöstapoja.

Vierailija
6/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT on WT vaikka voissa paistaisi ja kun ei sitä ymmärrä eikä huumorin kukkakaan lähiössä kuki niin ei sille mitään voi.

Vierailija
7/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa linkki, niin voi kommentoida.

Vierailija
8/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei tosiaankaan johdu niistä asiakkaista ja potilaista, vaan vastavalmistuneiden lääkärinplanttujen onnettomasta ammattitaidosta.

Jos tarvitsee oikeasti erikoissairaanhoitoa, eli pääsee/joutuu 1. kerroksesta ylöspäin, kohoaa se hoidon laatukin.

Vierailija
9/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut yhtään törkeä kirjoitus, vaan totuus! Mua ällöttää juurikin kyseisenlaiset wt-ämmät, joista Lotta puhuu. Vastenmielistä sakkia käytöksineen.

Vierailija
10/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystyksessä, ihan tavallisia ihmisiä siellä on. Ei mitään kummempaa draamaa. Mutta itse en olekaan sellainen, joka nostaa itsensä paremmaksi kuin muut.

Sinne mennään lääkäriin, eikä kyttäämään muita. Eipä tainnu Lotalla oikeaa asiaa ollut, kun lapsen hyvinvoinnin eteen tuli " tärkeimpiä" asioita.

Vierailija
11/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pian loppuu julkkiksen työt

Vierailija
12/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensähän hän saa tehdä naurettavaksi kommenteillaan, mutta piiiiiiitkä miinus kokoomuslaisuudelle tästä tulee.

Varmasti Helsingin kokoisessa kaupungissa jokaiseen puistoon, bussiin ja odotushuoneeseen mahtuu myös ei niin konservatiivisesti käyttäytyvää väkeä, mutta en nyt lasten terveyteen liittyvissä asioissa lähtisi millään white trash -suurennuslasilla asiaa katsomaan.

Ehkä häntä hävetti, että joutui lapsineen olemaan kyseisten ihmisten kanssa samoja palveluja vailla.

Eipä aikuinen nainen, äiti ja kuntalainen voisi enää alemmaksi vajota. Haloo kyllä ne röökiaskissa lapsensa kela-korttia säilyttävät kiroilevat vanhemmat varmasti hermoon käyvät, mutta älä nyt hyvä ihminen kaikkea lauo blogissasi ääneen.

Vierailija
13/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viljelee tuota loppuun kulunutta wt-sanaa joka välissä. Hän on olevinaan sukkelasanainen kolumnisti ja viittasi omaan blogiinsa näin näppärästi. Kylläpä tuli paljon melua tyhjästä.

Vierailija
14/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se entinen läski? Törkeä oli kirjoitus, itseään täynnä oleva turhake, säälin lasta. Tuorein postaus vielä tyhmempi. Tyypillinen kokoomuslainen. Kuinkahan paljon maapallon varoja on tuhlaantunut, että tuo sai ne läskinsä.

Vierailija
17/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätäkin blogia jaksaa lukea? Pelkkää itsensä kehuskelua, "minä-olen-parempi-kuin-muut"-tyyppistä muka-satiirista ja tekonokkelaa kirjoittamista sekä lapsellista dialogia.

<a href="http://lottabacklund.bellablogit.fi/" alt="http://lottabacklund.bellablogit.fi/">http://lottabacklund.bellablogit.fi/</a&gt;

Vierailija
19/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta Backlundin läskit vaan se, että julkkis on niin tyhmä, että noin imbesillillä tavalla tuo esiin paremmuudentunteensa. Missä sydämen sivistys? Eivätköhän hänen kokemuksensa sieltä Lastenklinikalta olleet kuitenkin varsin marginaalisia. Kyllä asiallinen tyyppi osaisi jättää tuollaiset omaan arvoonsa.

Ei kai hän ole kunnallisvaaleissa ehdokkaana?

Vierailija
20/20 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta Backlundin läskit vaan se, että julkkis on niin tyhmä, että noin imbesillillä tavalla tuo esiin paremmuudentunteensa. Missä sydämen sivistys? Eivätköhän hänen kokemuksensa sieltä Lastenklinikalta olleet kuitenkin varsin marginaalisia. Kyllä asiallinen tyyppi osaisi jättää tuollaiset omaan arvoonsa.

Ei kai hän ole kunnallisvaaleissa ehdokkaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan