Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turku surkea kaupunki lapsiperheille!!

Vierailija
28.09.2012 |

Tekisi mieleni muuttaa esim Lietoon tai Kaarinaan...kellään kokemusta onko rajan takana vihreämpi ruoho lapsiperheelle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsimäärä kasvaa koko ajan, suosituimpiin joutuu jonottamaan. Suurin osa valitsee kuitenkin oman asuinalueen päiväkodin koska siinä sitten yleensä tutustuu tuleviin luokkakavereihinkin.

Lieto minua houkutteleekin eniten...onko hyvät päiväkodit?

Vierailija
2/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin Turkua asut?

Ei se Turussa mikään salaisuus ole, että tietyillä postinumeroalueilla lekurit, terkkarit, opettajat yms. vaihtuvat tiheään. Sitten taas toisilla alueilla henkilökunta vaihtuu lähinnä eläköitymisen jne johdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jees!

Vierailija
4/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko listaa hyvistä/huonoista päiväkodeista Turussa, asia alkaa olla ajankohtainen ja hirvittää!

Vierailija
5/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palavelut, terveyskeskus aiva peestä, tks päivystys lapsen kanssa aivan järkyttävä kokemus, homeiset päiväkodit täynnä, ylisuuret ryhmät,uusia päiväkotia ei saada aikaiseksi ja lapsia jonossa useita satoja kerhoja tai muuta vastaavaa toimintaa kotona oleville lapsille ei ole, neuvolassa ei vakituista henkilökuntaa, meillä vauva 6kk ollut noin 5 eri neuvolantätiä, ei kuntalisää listaa vois jatkaa loputtomiin....

MUTTA Turun Hirvensaloon rakennetaan iso ja mahtava koulukeskus josta järjestetty oikein suunnittelukilpalu ja neuvoloista lähtien kaikki löytyy saman katon alta. Hienolta näytti.

Hirvensalo= Turun päättäjien asuinalue.

Vierailija
6/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitko ehdokkaaksi kuntavaaleissa?!

Kun sudesta pääsee eroon tulee karhu vastaan.

Vierailija
7/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystyksestä ei ole pahaa sanottavaa. Ei siellä tarvi jonottaa lapsen kanssa, ajan saa soittamalla.

Ainoa harmi on se että yöpäivystys on Turussa.

Kuntalisäkin täällä on 200 €, jos sellaiseen on tarvetta.

Vierailija
8/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan tätä haukutaan milloin mistäkin syystä, mutta minä olen ollut ainoastaan tyytyväinen palveluihin. Ei-kiireellinen aika Lastenklinikalle tuli kahden viikon päähän, päiväkodin erityisryhmään pääsi 1,5kk jonottelun jälkeen (ei siis tarvinnut edes vaihtaa yksikköä), terveysasemalle saa ajan samalle päivälle jne.

Vierailija
9/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiesitkö muuten, että harva päättäjä asuu Hirvensalossa...

Vierailija
10/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisiossa kaikki toimii hienosti.

Vierailija
11/11 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieto minua houkutteleekin eniten...onko hyvät päiväkodit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan