Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAAKAA!! en saa tätä loppumaan..

Vierailija
28.09.2012 |

mä vaan huudan ja huudan mun viattomille lapsille.mä oon niin loppu. en kestä enää mitään. kilahdan ihan pienistä ja taas huudan. mä en eää osaa. en osaa mitään en jaksa.

mulla ei oo kahteen kuukauteen ollu mitään omaa aikaa mies on aina töissä tai sit se istuu lukkiutuneena omassa huoneessa.ei osallistu mihinkään. mä hoidan kaiken yksin. jos mainitsen asiasta se suuttu ja vetoo siihen että se käy töissä ja ansaitsee rahay. sen mielest kaikki vaan kuuluu mulle koska olen kotiäiti.

miten saan tän loppumaan, mun lapset kärsii tästä. en halua enää huutaa. miten saan lapset uskomaan ja kaikille paremman mielen..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet sieltä kotoa vaikka kävelylle ja jätät lapset isän hoitoon. Jos ei auta puhuminen, niin sitten teet noin kysymättä mitään.

Vierailija
2/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaa aikaa. Palkkaatte vaikka lastenhoitajan. Onko lapset päivähoidossa? Jos ei niin laita.

T. Samassa tilanteessa ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse töihin ja sitten jaatte kotihommat puoliksi!

Vierailija
4/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet rauhoittunut.

Jos nuorin yli vuoden, lapset päviäkotiin. Jos sulla on vauva, isommat osa-aikaisesti hoitoon.

Koita löytää joku, jolle voit puhua.

Miehesi ei tee oikein, mutta voi olla ihan yhtä väsynyt ja stressaantunut, mutta eri syistä.

Lopuksi, pikkulapsiaika on TODELLA lyhyt. Aina kun tuntuu, ettet kestä, laske kymmeneen ja mieti, että tämä no rankkaa, rankkaa, rankkaa, mutta menee ohi. Vuoden päästä kaikki on jo helpompaa (olettaen, ettet ole raskaana, jos olet, HANKI APUA neuvolan kautta heti).

Vierailija
5/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut niin mä lähden tupakalle (en polta säännöllisesti) mutta en kyllä suosittele aloittamaan.

Nyt sanot sille ukolle että mä lähden lenkille ja jatkossa 2 kertaa viikossa aijon siellä yksin käydä ja että yhdessä nää lapset on tehty joten yhdessä nää hoidetaan. sulla on töitä 24/7 ja hänellä muka vaan 8 tuntia. ei ole reilua.. Ja sitten jätät pari päivää tekemättä mitään kotona ja katot kun ukko rupee ihmettelemään sotkua ja toteat että mähän olen vaan kotiäiti enkä tee mitään joten nyt mä en tosiaakaan tee mitään. Jollain tavallahan se ukko on herätettävä tajuamaan totuus ja arvostamaan myös sua tai kohta sä oot sairaalassa osastolla toipumassa ja ukko tosiaan saa hoitaa koko kodin..

Vierailija
6/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun en halua laittaa lapsia päiväkotiin en vielä.kun haluaisin olla kotona ja tehdä lasten kanssa kaikkea kivaa. en vaan enää osaa en tiedä mitä tekisin mikä riittää.

kotona o jatkuvaa kitinää ja huutoa ja pienemmän kiusaamista ja kaiken rikkomista ja yms..kaksi uhmaikäistä.

enkä enää osaa tehdä mitään. tuntuu ette saa lapsiani edes kuriin. ja vaan huudan ja huudan ja niin kierre on valmis..miten saan sen loppumaan. miten saa lapset tottelemaan ilman huutamista. kun mikää ei toimi..ei jäähyt ei lelujen takavarikointi ei ystävälliset kehotukset, toisen tunteisiin vetoamiset..ei mikään..

paskaäiäti fiilis vaan syö mua päiväpäivält enemmän..masennun en osaa

-ap