Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korviani myöten ihastunut..

Vierailija
16.09.2012 |

Saanko avautua..?? Kiitos. No olen korviani myöten ihastunut entisen seurustelukumppanini ystävään. Olen ollut jo kokonaisen vuoden, siitä hetkestä lähtien kun hänet ensimmäisen kerran näin. Silloinen miesystäväni esitteli meidät toisillemme. Olin sulaa niille sijoilleni..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin nielaisi puolet tekstistäni! :D

Saanko avautua..?? Kiitos. No olen korviani myöten ihastunut entisen seurustelukumppanini ystävään. Olen ollut jo kokonaisen vuoden, siitä hetkestä lähtien kun hänet ensimmäisen kerran näin. Silloinen miesystäväni esitteli meidät toisillemme. Olin sulaa niille sijoilleni..

Vierailija
2/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sulaa niille sijoilleni.. En saa sitä ensitapaamista, hänen silmiään ja hymyään pois mielestäni. Vatsasta kouraisee vieläkin kun vain ajattelenkin sitä. En ole uskaltanut sanoa hänelle mitään ajatuksistani. Aina kun olen aikonut, olenkin viime hetkellä perunut aikeeni. Emme ole normi elämässä edes mitenkään tekemisissä, eikä meillä ole edes yhteisiä ystäviä. Tökkäilemme ja tykkäilemme vain vuorotellen toistemme kuvista Facebookissa, mutta emme sielläkään oikeastaan juttele mitään. :D Huoh..niin vaikeaa. Ja naurettavaa. Tunnen itseni ihan murkkuikäiseksi. Mutta kuvitelkaa, siis yhtäjaksoiset vuodenpäivät olen hänestä hymy korvissa haaveillut. En tiedä pitäisikö nolata itseni ja tunnustaa, vai yrittää antaa ajatuksen unohtua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tarina siskoseni

Vierailija
4/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänella on koko vuoden lukenut fb:ssa sinkku siviilisäätystatuksen kohdalla.