Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mieheni jälleen kiinnostumaan minusta

Vierailija
29.11.2005 |

Jos alkaisin keksimään itselleni iltaisin hirveesti harrastuksia ja menoa ja tekemistä, etten aina olisikaan itsestäänselvyytenä kotona kökkimässä ja miestä odottamassa kun hän saapuu joskus illalla myöhään omilta menoiltaan??

Nyt on niin " itsestäänselvyysolo" mies ei enää viitsi tehdä mitään minun eteeni tai nähdä vaivaa (eli siis olla edes kohtelias tai huomaavainen, en mä muuta vaatisi.. tietysti olisi myös kiva jos mies haluaisi oma-aloitteisesti -tai edes haluaisi- viettää kanssani kahdenkeskistä aikaa..muutakin kuin pikapanot iltaisin..)

Vai millä hitolla oikein saisin mieheni kiinnostumaan itsestäni??

tai ainakin pitämään vähemmän itsestäänselvyytenä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitsisi aina odotella sitä miestä kotiin, jos tuppaa myöhään tulemaan...?

Vierailija
2/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos alkaisin keksimään itselleni iltaisin hirveesti harrastuksia ja menoa ja tekemistä, etten aina olisikaan itsestäänselvyytenä kotona kökkimässä ja miestä odottamassa kun hän saapuu joskus illalla myöhään omilta menoiltaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä mitä tekemistä keksisin ja ihan oikeasti viihdyn tosi hyvin kotona! pitäis vissiin väkisin lähtee mutta minne..

Vierailija
4/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- arvosta itse itseäsi eli pidä huolta itsestäsi (älyllisesti, fyysisesti ja emotionaalisesti)

- hanki oma elämä - harrastuksia ja ystäviä

- älä kuvittele, että olet miehestäsi riippuvainen

- mieti, mitkä asiat sinua piristävät arjessa ja toteuta kerran päivässä tällainen sinulle tärkeä juttu (esim. itselläni lehden luku rauhassa)

- kun sinua kehutaan, ota kehu vastaan ja kerro siitä miehellesikin