Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on oikeasti surua ja huolta elämässä

Vierailija
28.09.2012 |

MIten suhtaudutte tämän palstan turhanpäiväisiin vouhotuksiin ja valituksiin? Itse olen ystävän vakavan sairauden ja tulevan pois menon takia alkanut suhtautua ihan eri tavalla typeriin pikkuharmeihin ja joutavanpäiväisiin valituksiin. Koska terveys ja elämä on kuitenkin ne tärkeimmät. Kun jokainen joskus miettisi näitä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka omassa elämässä onkin niitä "oikeita" murheita niin ei mulle tule sellaisesta ihmisesta mitenkään turhasta valittavan kuvaa, joka vaikka kertoo täällä kuinka on huolissaan selluliitistä tai tuskailee väärän hiusvärin kanssa.

Kyllä mullakin on noita pikkuhuolia, vaikka päällimmäisenä onkin huoli esikoisesta, joka ilmeisesti kuolee tässä vuoden sisällä. Kyllä mua ihan samalla tavalla harmittaa jos on "bad hair day", naamaan on tullut iso näppylä tai jos huomaan että lempihousuni kiristävät liikaa.

Kuitenkin kun tuo esikoisen tilanne nyt on esllainen että minä en siihen voi vaikuttaa, niin en jaksa surra etukäteen asioita, enää.

Ei ne pikkuhuolet ja marinat kerro sitä mitä isompaa on jonkun ihmisen elämässä menossa. Ja miksi ärsyyntyä jonkun muiden marinoista? Heidän elämäänsä se on, ei minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi