Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perttu haukkui YH-äidit! Ei Perttua voittoon!

Vierailija
29.11.2005 |

Oli sanonut livessä, että yh-äideiltä saa aina. Just tollanen ällö mies! Hyi helvetti!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: tiskin takaa monta jutta nähnyt

Vierailija
2/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukkamaista ja rasistista yleistää koskemaan koko ihmisryhmää.

Muutoinkin tuollaiset puheet (niilta saa aina..) kertoo kyllä aika lapsellisesta ja sovinistisesta pojanklopista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T: tiskin takaa monta jutta nähnyt

Itse yh:na käyn joskus baarissa ja menen sinne pitämään hauskaa kaverien kanssa, en munaa etsimään!

T:Nro8

Vierailija
4/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yrittää heti vonkata yksinhuoltajilta jos ravintolassa näkevät. Säälittäviä otuksia monet perheenisät ja ovatkin saaneet pakit monelta yksinhuoltajalta.

Vierailija
5/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja, ei ne mitään munahaukkoja ole. Ihania ja hyviä ihmisiä. Suututtaa ajatella että, mitä jos itse eroaisin? oisinko automaattisesti huonompi?

Vierailija
6/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivokaa te yksinhuoltajien haukkujat, että miehenne ei kuole, koska sitten muututte samantien persettä jakavaksi munahaukaksi joka hyppää vain baareissa.

Vierailija
7/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertun kannattaa varoa blondi-vitsejäkin...täällähän joku blondimamma vetää pussillisen herneitä nokkaan... :)))))))

Vierailija
8/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin mikä huoltaja tahansa. Sika mieheks, taatusti perheenisänäkin vonkais vierasta pillua sen näkee jo ottakulmallaankin.

Vierailija
9/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama yh ystävätär, jotka käy baareissa kerran-pari vuodessa. Yleensä silloin myös löytävät sitä miesseuraa, ja ihan aamuun asti ;) Jos oikein kapeesti katsoo, niin voihan olla että heiltä saa helposti, mutta kun ottaa huomioon että vain kerran pari viikossa, niin enpä lähtis puhuun mistään jakelijoista..

Vierailija
10/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän niitä " säätöjä" on joka nurkan takana. Ihan itsekin on tämän myöntänyt ja joka viikko seiskassa eri misu kehuu olevansa Antin tyttöystävä.

Äänestän ehdottomasti Perttua, on aito oma itsensä. Antti on pelkkä peluri!

Vierailija
11/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yh-äitikin seksuaalinen ihminen?

Vierailija
12/12 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yh enkä todellakaan jakaa itseäni! Olen heinäkuisen eron jälkeen ollut kahden miehen kanssa, joista toinen on exä. Olenpa kamala huora.

Ne persettään jakavat naiset jotka mä tiedän ovat varattuja tai lapsettomia... Että sillä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän